wtorek, 14 czerwca 2016

Moje pierwsze sesje

Profesjonal!



Cześć Wam! Dzisiaj chce pokazać moją pierwszą sesje, ale za to jaką!
Już jako dziecko pozowałam jak 'modelka', niestety jakoś w latach przeminęło to z wiatrem (sesje z teraz wstawię do max. 2 tygodni). Więc, DO DZIEŁA! :)

#1







Ha! Co to za zdjęcie. Od zawsze mnie bawiło! Dzidzia, mega dużo klocków i hmm.. Poważna mina! Niczym profeszional model, haha. 


#2

Zdjęcie godne uwagi! Chyba nic nie muszę dodawać, oprócz tego, że miałam coś z modelki!

#3

Odkąd pamiętam zawsze, ale to ZAWSZE byłam przebrana za Czerwonego Kapturka. Jako dzieciak wszędzie było mnie pełno. Jak na zdjęciu widać cukierki od zawsze ze mną.. Mając tyle lat nikt z nas nie przejmował się co nam widać, czy jesteśmy brudni... Jak widać na zdjęciu JA SIĘ NIE PRZEJMOWAŁAM.


#4

Tą sytuację pamiętam jak wczoraj. Siedziałam w jadalni z rodzicami i bratem, jedliśmy obiad, byłam dzieciakiem, który uwielbiał zespół "Ich Troje"! To był czad, taki odlot na te nutki... Co 5 minut wstawałam od jedzenia szłam do pokoju i co robiłam? Rozkręcałam muzyczkę stałam przed magnetofonem i wyłam niczym głodny wilk w pełni księżyca. Gdy skończyła się jedna piosenka wracałam do kuchni, zjadłam trochę i sytuacja się powtarzała. Mamcia po trzech razach wstała i postanowiła to uwiecznić. Miałam 4 lata, nie więcej.. Wtedy też w naszym mieście był koncert. Nie pytajcie co się działo, haha! Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, czy nawet Krawczyk mogą pozazdrościć takiej oddanej fanki! 


#5


Pamiętne wychodzenie na sanki zimą. Mój brat - jako starszy, zawsze był wykorzystywany przez młodszą siostrę. Jak mnie wywrócił (Ja jak to mała dziewczynka, która płakała nawet jak mucha jej obok nosa przeleciała ((Oj, uwierzcie byłam taka) pomagał mi i przytulał. Mama zawsze mi opowiadała, że był kochanym braciszkiem. Coś mu się chyba poprzestawiało, haha! :D


#6


Ostatnie zdjęcie. Jest mega mistrzem. Zrobione u mojej babci w wigilię. CO JEST HITEM? UZĘBIENIE 2/10! Hahah, to nic. Ja się cieszyłam, po co mi ząbki! Najważniejsze, że wróżka zębuszka przynosiła mi po 10 złotych za ząbka. Pomyślcie jaki to majątek życia dla przedszkolaka!
Róż lubiłam od najmłodszego, dziś mam fioła na tym punkcie. Oczywiście, bez przesady. Nie mam różowych włosów i brwi.


To wszystko na dziś. Zapraszam na mojego insta :) KLIK



Pozdrawiam, buziaki i dzięki za przeczytanie! :)





21 komentarzy:

  1. Przesłodka dziewczynka z Ciebie była :) a takie zdjęcia to super pamiątka na długie lata i jest w nich tyle wspomnien..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle tak poprzypominać sobie przeszłość i pooglądać zdjęcia z dzieciństwa, ja sama siebie nie poznaję z czasów kiedy byłam młodsza :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka 💞 Uwielbiam stare zdjęcia z dzieciństwa ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny przejrzysty szablon :) Tylko jak dla mnie za małe literki są lekko. Bardzo ładnie wyglądałaś w dzieciństwie. Pozy - extra uśmiechnęłam się pod nosem widząc te zdjęcia. Super pomysł na post.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na drugim zdjęciu pozycja godna modelki :) Pozdrawiam!
    http://lovelybyangie.blogspot.com/2016/06/stylizacja-z-biaymi-szortami.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ale byłaś słooodziutka jako dzidzi. fajnie, że masz tyle ciekawych zdjęć. Ja mam jedno jedyne zdjęcie zrobione zaraz po urodzeniu, nie polecam. Urodzona z ciebie modelka!
    pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka mała, słodka kruszynka!
    obserwuję, masz potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka malutka :) a zdjęcia naprawdę super :) też mam pełno zdjęć z dzieciństwa :) jednak większość jest naprawdę komiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha awhhh uwielbiam ogladac takie zdjecia :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie patrząc na tytuł posta spodziewałam się zupełnie czegoś innego, ale to co zobaczyłam miło mnie zaskoczyło :D Sama mam takie super zdjęcia jak Ty haha! Ja jednak chyba nie odważyłabym się ich wstawić na bloga xd
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki świetny post, nigdy się nie spotkałam z kimś takim <3
    http://princessesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspomnienia są najważniejsze. Miło że pokazujesz nam takie piękne zdjęcia, byłaś na prawdę pięknym dzieckiem :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna byłaś jako maluszek!

    Obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie:
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale słodko :D
    Zapraszam do obserwacji :) :http://photogorylg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieźle się ubawiłam oglądając Twoje fotografie. Takie coś jest fajne, można powspominać. Mamy do czynienia z największą fanką Ich Troje, szacun! <3

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeku super pomysł na posta. Widać, że już od najmłodszych lat byłaś urodzoną modelką
    Buziaki x
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam w swoich archiwach takie ,,sesje'' z młodzieńczych lat :D NOrmlanie do Top Modela powinniśmy isc, hah :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na post naprawdę świetny!
    Czekam na post z stylizacja!
    Pozdrawiam ♡

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam ogrom zdjęć z dzieciństwa. Heh no właśnie, takie pierwsze sesje. Ale to wspaniała pamiątka. Ma się potem co wspominać ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super foteczki:D
    Uwielbiam oglądać moje stare albumy ze zdjęciami z dzieciństwa:)

    Możesz w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, warto tak czasami powspominać :)

    OdpowiedzUsuń