czwartek, 23 czerwca 2016

Pół na pół?

Wrocław, Karpacz, Miasto skalne, Praga!
 

Zadasz sobie pytanie, skąd tytuł? Pół na pół? Co to ma do wycieczki? No właśnie już wyjaśnię.
W maju byłam na tzw. ,,Zielonej Szkole''. Wycieczka trwała cztery dni. Z jednej strony było fajnie, dużo mega ciekawych miejsc, zwiedzania suuuper panoramy, Ogród Japoński we Wrocławiu, który był mega totalnym hitem... A z drugiej.. Długa podróż, która była nudna, zmiana ciśnienia podczas jechania do Pragi, było także pare nudnych miejsc, które nie interesowały nikogo oprócz nauczycielek, ale o tym później. Teraz trochę opisu i wybranych przeze mnie zdjęć.





Zadasz sobie pytanie, skąd tytuł? Pół na pół? Co to ma do wycieczki? No właśnie już wyjaśnię.
W maju byłam na tzw. ,,Zielonej Szkole''. Wycieczka trwała cztery dni. Z jednej strony było fajnie, dużo mega ciekawych miejsc, zwiedzania suuuper panoramy, Ogród Japoński we Wrocławiu, który był mega totalnym hitem... A z drugiej.. Długa podróż, która była nudna, zmiana ciśnienia podczas jechania do Pragi, było także pare nudnych miejsc, które nie interesowały nikogo oprócz nauczycielek, ale o tym później. Teraz trochę opisu i wybranych przeze mnie zdjęć.


Dzień pierwszy.

Wrocław.

Droga była meeega długa, do Wrocławia jechaliśmy około 6 godzin. W trakcie drogi mieliśmy przerwę na obiad. Zatrzymaliśmy się w Mini Zoo.


Struś był miły, a aparat Go kochał! ;)


We Wrocławiu na samym początku poszliśmy na Stare Miasto.







Następnie odwiedziliśmy Ogród Japoński, który zapamiętam na długo. Pierwsze zdjęcie w poście jest wspaniałym miejscem właśnie tam. Teraz kilka innych, super zdjęć. Może to dziwne, ale z całego serca POLECAM odwiedzić to miejsce. 







Na koniec dnia pojechaliśmy do hotelu do Karpacza. Dojechaliśmy na 22, ja czułam się mega źle, więc dobrze nie wspominam jazdy autobusem.


Dzień drugi.

Miasto skalne.

Drugiego dnia wybraliśmy się do miasta skalnego w Czechach. Było mega nudno, oglądaliśmy jakieś skały (jak sama nazwa mówi), przewodnik był mega dziwny, byłam głodna, było zimno. Ogólnie dzień drugi na NIE. Wieczorem była dyskoteka, najlepiej bawiły się oczywiście klasy pierwsze, jak to dzieci. 







Dzień trzeci.

Praga.

Ten dzień wspominam najlepiej. Było mega dużo chodzenia, chwilami każdy przysypiał, ale sądzę, że to da się wyciąć z pamięci.Kupiłam kilka pamiątek i dobrą czekoladę Czeską! Oto kilka zdjęć. 








Dzień czwarty.

Powrót, Karpacz + Park Miniatur.

Ostatniego dnia czekał nas powrót i dwie ostatnie atrakcję. Byliśmy w Karpaczu, gdzie wydałam wszystkie pieniądze na pamiątki. Następnie pojechaliśmy do Park Miniatur. Sama nie wiedziałam co to jest, po nazwie sądziłam, że będą tam jakieś małe ławki, a jednak! Zobaczcie sami.





Z pewnością najlepszą pamiątką jest Zosia, którą kupiłam dla Radka, urodzona z niej modelka, jak z każdego mojego kaktusa, miśka i ciuszka! ;D






Wycieczka byłaby udana, gdyby nie męcząca podróż autobusem. Na pewno zapamiętam ta wycieczkę na długo, szczególnie że to mój pierwszy wyjazd za granicę. Tęskniłam straaasznie za Radziem i mamą, a jak wróciłam to poczułam trochę radość. Zmęczona byłam bardzo, mimo że spałam dość dużo.


Dzięki za przeczytanie. Zostaw komentarz, uśmiech na twarzy na pewno się pojawi! :)
Instagram KLIK Zapraszam.

Buziak.


49 komentarzy:

  1. Ja uwielbiałam jeździć na zieloną szkoła :) Niekiedy było nudno ale dzięki znajomym od razu jest weselej , na pewno troche miejsc sie zwiedza i potem możesz powiedzieć że "o tam byłam :)"

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym w końcu odwiedzić Wrocław <3 Tak bardzo podoba mi się ze zdjęć a nigdy nie mam okazji na żywo ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Skalnym Mieście, jest cudowne, kiedyś miałam z niego relację na blogu :)
    Widzę, że byłaś też we Wrocławiu! Moje miasto ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna relacja z wyjazdu ! :)
    Ciekawy wpis :)

    PERSONALSTYLE23.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie posty są w dechę !! Więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdopodobnie we Wrocławiu będę pierwszy raz w życiu w sierpniu, na panieńskim u bardzo dobrej koleżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta Zosia ! :D Świetnie spędziłaś czas :) Zazdrościmy :* Struś, nigdy nie widziałyśmy na żywo :) Super post kochana ! <3 pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę Ci wypadu do Wrocławia i odwiedzenia Pragi! To są jedne z miejsc, które chciałabym w najbliższym czasie odwiedzić!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam wszędzie i bylo cudownie . Uwielbiam wycieczki , a najbardziej góry . Świetne zdjęcia
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Pradze <3 Wróciłabym tam jeszcze bo było super! Ten ogród japoński jaki śliczny! *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taż bym gdzieś wyjechała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam u mnie Zielone Szoły, ale one są jedyne nad morzem, wjednej miejścowości. Jedynie jedziemy gdzieś na dniach na ,,wycieczki'' :) SUper fotorelacja. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa wycieczka. Zawsze chciałam zobaczyć Wrocław.
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy czegoś takgo jak Zielona Szkoła i zazdroszczę wszystkim którzy je mają!
    Bardzo ciekawie spędziłaś ten czas. Wrocław to piękne miasto!
    Fajny post- napisany tak jakby w formie pamiętnika :P
    Mała porada: Powiększ zdjęcia, a będzie jeszcze lepszy efekt!
    Pozdrawiam, sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona szkoła jakoś mi się kojarzy, ale sama nigdy nie byłam. Nie zbyt trafię blogi/posty podróżnicze. Mogłabyś powiększyć zdjęcia, bo nikt w nie nie klika, a byłoby lepiej je widać. ;p

    Co do tego rewanżu to ja nie bawię się w obs/obs, więc możesz mój odobserwować jeśli cię nie interesuje.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Wrocław ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że wycieczka była udana!
    Wrocław to przepiękne miasto :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie 3 gimnazjaliści z mojej szkoły nie dawno jechali do Wrocławia. Pani co z nimi była pokazywała nam potem zdjęcia z wycieczki i powiem, że rzeczywiście miejsce niesamowite! Muszę odwiedzić Wrocław 😁 A Praga to swoją drogą haha, mega miejsca

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne widoki, też uwielbiam podróżować jak wiadomo są plusy jak i minusy takich wycieczek ale zdjęcia które po nich pozostają najlepsze :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam okazję być we wszystkich miejscach, a we Wrocławiu mieszkam! :D
    Mam nadzieję, że mimo złego samopoczucia dobrze wspominasz to miasto! ♥
    Ładne zdjęcia, mam dla Ciebie małą radę: dodawaj większy rozmiar, który możesz zmienić przy edycji posta :*
    Pozdrawiam, Loony x
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, świetny post. Może będe miała okazje być w Pradze i Wrocławiu i zobaczyć to co Ty już widziałaś. Widoki niesamowite :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wykonane.
    Kocham podróżować i z przyjemnością odwiedziłabym te miejsca.
    Ps. Może dodawaj tak większe zdjęcia? Milej by się oglądało :)

    thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrocław jest przecudownym miejscem ♥

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  24. w tym roku mogłam jechać do Afrykanarium we Wrocku i nie pojechałam, ale planuję kiedyś zwiedzić miasto :)
    zapraszam. http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. We Wrocławiu i tym mieście skalnym w Czechach byłam :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie , że zwiedziłaś te miejsca :)

    Klikniesz w link? Odwdzięczam się :)
    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Eh, ja ostatnio ze szkoły jechałam do Włoch i spędziłam 24 godziny w autokarze, nie należały do najprzyjemniejszych, haha. Świetne zdjęcia, zauroczyły mnie te z Skalnego Miasta.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiało być świetnie :) <3

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wszędzie tam byłam, cudowne miejsca <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wrocław o cudowne miasto! <3
    Zazdroszczę Ci tego wyjazdu.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam na tak niesamowicie podobnej wycieczce, że miałam wrażenie, że któraś z osób współtowarzyszących prowadzi tego bloga.
    Świetne zdjęcia i przejrzyście napisany tekst.
    Zapraszam do siebie- http://specyfika-mojej-osoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post, ładne zdjęcia tylo powiększ trochę :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely photo! Prague is a magical city!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze lubiłam zieloną szkołę,ale powiem ci że przepiękne zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna relacja! :)
    Muszę się tam przejechać! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Relacja z wycieczki. Daj trochę emocji!
    zusmiechemcidotwarzy.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku Wrocław *,* miasto, które pokochałem od pierwszego stąpnięcia. Super zdjęcia i opis. Zapraszam do siebie i zostawiam suba :) kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ogród japoński :) A mój synek ma taka samą owieczkę :) Bardzo fajna wycieczka :)

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wrocław i Praga bardzo ładne miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow świetna wycieczka ^^ Kiedy już będę pełnoletnia to pojadę na taką wycieczkę z przyjaciółmi ;D Dobrze może nie identyczną bo pewnie przez 2 lata coś się pozmienia, ale na pewno do Wrocławia xD
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wrocław, Praga i Miasto Skalne - uwielbiam te miejsca i polecam wszystkim! :)

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia! :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/test-matowych-pomadek.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Hah moje rejony :)
    Mieszkałam pod Wrocławiem i teraz wiem, że aby odkryć to miasto trzeba tam zamieszkać, bo od roku Wrocław jest właśnie miastem, w którym żyję. Karpacz; też super miejsce ;)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger