piątek, 15 lipca 2016

Wyrabiamy fooormę! :)

Rolki + muzyka / snap.


Każda z Nas - nastolatek marzy o super pośladkach i świetnych umięśnionych nogach. Przedstawiam parę powodów dla których WARTO kupić rolki i zacząć śmigać po mieście. :D 





Pogoda nas nie rozpieszcza - to fakt. Rolki? Zawsze. 


Każda z Nas - nastolatek marzy o super pośladkach i świetnych umięśnionych nogach. Przedstawiam parę powodów dla których WARTO kupić rolki i zacząć śmigać po mieście. :D

1. Kondycja

Chyba każda z Nas w okresie wakacji nie myśli o bieganiu dzień dnia, a o siedzeniu przed TV. Oczywiście są osoby, które pracują. Sama bym chciała :/. Dobra, halo odbiegam od tematu.. :D
Kto ma kondycję całe życie? Nikt. MARATOŃCZYK - sorry. Zapomniałam o Nich.. :D
Jazda na rolkach jest przyjemna, a na dodatek poprawia nawet o 25% naszą kondycję. Dużo? Oceńcie same. ;)

2. Mięśnie nóg i pośladek

Jejku, kto nie marzy o pośladkach niczym Lewandowska, czy Chodakowska? Jeżdżąc regularnie osiągasz właśnie to! Na nogach pracują każde mięśnie. To nie wszystko! Ma to także wpływ na nasze brzuszko! :) 

3. Relacje

Oczywiście jadąc na rolki można kogoś zabrać - nie na barana. Do towarzystwa! :) Każdy ma snapa, fejsa. Tam można napisać, na pewno znajdzie się ktoś chętny! :)


4. Relaks i odcięcie się

Możemy - ale nie musimy jechać z towarzystwem. Samemu też jest całkiem przyjemnie. Oczywiście coś jest nam potrzebne. Dobra muzyka! :) Niżej dodam parę nutek. ;)


Oprócz tego spędzamy czas na świeżym powietrzu i nie gnijemy przed kompem! :)


Moje numery #1! :)

KLIKAJCIE NA NAZWY :)

NUMER 1 Z NUMERÓW 1 :)


Szukałam tydzień ;)


Zdziwiłam się, że to Polska nutka ;)

4. Dimitri Vegas, Martin Garrix, Like Mike - Tremor


Coś starszego ;)


Nutka niczym w dobrym klubie! :)

6. Polska Wersja, Zbuku, Bezczel - Oddalam się 


Podkradłam Radziowi ♥


Także od Misia ;o Nie wiedziałam, że słucha dobrych nutek.

8. MIG 


JESTEM MEGA FANKĄ DISCO POLO, MUSIAŁAM NOWOŚĆ OD MIGÓW :)



Przesłuchajcie, sądzę że warto. Każda piosenka jest inna i ma dobre walnięcie ;) (oprócz 8, to dla romantyków ;d)



Ja zapraszam Was baardzo serdecznie na mojego snapa

Versonblog



Szukam także snapa do prowadzenia z kimś w wyznaczonym dniu.






Tymczasem zapraszam do siebie! :)


Instagram KLIK

Facebook KLIK
SNAP: Muchiewicz0  
            Versonblog

Pytania? KLIK




Tymczasem dzięki za przeczytanie, mam nadzieję, że coś Wam się przyda.
Pozdrawiam, Wera. ;)

40 komentarzy:

  1. Kocham jeździć na rolkach, również widzę w tym same plusy!
    Dzięki za nutki, będę miała czego słuchać <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nigdy nie jeździłam na rolkach. Zawsze się bałam. Może jednak spróbuję dzięki Tobie...?

    http://zsensemibezsensu.blogspot.com/ - Zapraszam po dawkę opowiadań i wierszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jazda na rolkach jest świetna ! Fajny i aktywny sposób na spędzenie wolnego czasu z przyjaciółmi :)

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham rolki, jak już idę to jeżdżę strasznie długo, same plusy są w jeździe na rolkach!! <3
    Zapraszam także do mnie ---> http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym pojeździła na rolkach ale no nie mam a kasy też nie za wiele w portfelu :D


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, aż mi wstyd! Mam osiemnaście lat i nigdy nie miałam rolek na stopach. A co do ćwiczenia formy, polecam również skakankę, mega skuteczna i wyrabia mięśnie całego ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku kocham rolki *.* niema dnia żebym niepojeździł chodziasz chwilkę. Pozdrawiam cieplutko. kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rolek nie cierpię :D Wybieram za to bieganie, rower i ćwiczenia w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jazda na rolkach aż tak bardzo poprawia kondycję :o ? O kurzę! Nie wiedziałyśmy, a jeździmy już od ponad 4 lat :D Hehe. ;) Super nuty! Połowa nam znana :) My także lubimy MIG ^^ :D Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rolki to świetna forma aktywności nie tylko dla samej idei ruchu ale także przebywania na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety akutualnie nie posiadam rolek, ale myślę, że to super sprawa ! Piosenka nr 2 jest moim ostatnim ulubieńcem :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rolki... świetna sprawa :) Najbardziej zaciekawiła mnie Twoja lista dobrych nutek, z racji profesji mojego bloga (numer 3 dla mnie numer 1) :* Zapraszam do mnie https://muzykoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja rolek nie mam i raczej już nie bede miała ;P
    Lubie tą 3 piosenkę ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie jeździłam na rolkach i muszę chyba zacząć znowu :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam sobie swoją 4 parę rolek w zeszłym roku. Nie wyobrażam sobie bez nich życia. :)

    Obserwuję i pozdrawiam http://flawlessgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miga tez lubię :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie jezdzilam a rolkach, wgl o nich zapomnialam w sumie ale teraz dzieki Tobie nabralam na nie chęci :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham jeździć na rolkach a piosenki niektóre znam, świetne są. :)
    Na blogu kilka propozycji świetnych komedii, zajrzyj może Ci się spodobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jeździć na rolkach <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jeździć na rolkach chociaż teraz je troszeczkę zaniedbałam 🙈

    OdpowiedzUsuń
  22. Pamiętam, że gdy byłam młodsza bardzo dużo jeździłam na rolkach. Pamiętam też jak dostałam moje pierwsze rolki haha! Jednak teraz nie mam ani rolek ani chęci aby na nich jeździć. Fajnie by było 'powrócić' do dzieciństwa, ale znając mnie wybrałabym leżenie na sofie i oglądanie seriali.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jeździć na rolkach <3
    A szczególnie z moją kuzynką ;)

    https://blog-happy-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham rolki ����Świetna muzyka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham jeździć na rolkach ♥ I zawszę korzystam z aplikacji snapchat jest bardzo super ♥

    swiat-oliwki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś jeździłam na rolkach bardzo często ale z powodu braku czasu to ucierpiało.Ale w wakacje-czasu jest dużo więc pędzę!
    Tujamo Drop..też bardzo lubię ;)
    Przdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rolki super pomysł na fajną sylwetkę :)

    POZDRAWIAM
    http://post42dni.blogspot.com/2016/06/wychodzenie-z-postu.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, ciekawy i motywujący :)
    ~friendsofchoice216

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że nie umiem jeździć na rolkach :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK

    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie skorzystam z twoich propozycji piosenek ;)
    Zapraszam do siebie http://alis-diy.blogspot.com/2016/07/sesja-3-na-polu.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Super nuty! Bardzo fajny wpis! Przyjemnie się czytało. :* :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam jeździć na rolkach ! Niestety musze wymienić kółka i dopiero wtedy mogę pośmigać :) Super post !

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te piosenki, a rolki kocham. :)

    U mnie na blogu nowe posty z kilkoma propozycjami filmów romantycznych i również kilka porad jak wzmocnić poczucie pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rolki to świetna sprawa, tak ja napisałaś genialnie sprawdzają się przy aktywnym trybie życia ;) no i cudowna playlista, same najlepsze kawałki
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  35. chciałabym rolki, ale póki co brak kasy haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha, jedyną piosenką, którą znam w wykonaniu MIG to chyba tylko "Wymarzona" :^ Co do rolek... świetny pomysł - tylko za nic na świecie nie mogę nauczyć się jeździć. Dlatego preferuję deskorolkę :) obserwuje!
    Pozdrawiam :3
    www.dziewczyna-intelektu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też uwielbiam Mig!:D
    Ale niestety nie umiem jeździć na rolkach :( Na łyżwach się nauczyłam, a na rolkach coś nie idzie, a ponoć jest to podobne.
    Zapraszam do siebie (dopiero zaczynam, ale pomału blog się rozkręca)
    https://z-igly-widly.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym szczerze bała jeździć na rolkach, ale jeżdżę na desce.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja jako dziecko rozwaliłam sobie mordę na rolkach (powaga, takie bliższe spotkanie z chodnikiem, do krwi:/ ) więc u mnie ta forma aktywności odpada bo po prostu mam uraz. ☕ Wpadnij w wolnej chwili na BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam rolki <3 ! :) Świetny post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń