sobota, 24 września 2016

Zaful - pierwsza współpraca


Dzisiaj przychodzę do Was ze swoją pierwszą współpracą! Mianowicie jest to strona ZAFUL. Maila dostałam na początku sierpnia. Oczywiście trochę zeszło zanim wszystko ugadaliśmy, zamówiłam i tak dalej. Zapraszam do czytania! :)





Zamówienie złożyłam 24 sierpnia. Miałam bardzo duży wybór z tej kolekcji ZAFUL KOLEKCJA. Kobieta jak to kobieta nie może się zdecydować, ale dałam radę! :D
Zapraszam także tutaj do nowej akcji Zaful KLIK
Kontakt na 5, mimo mojego kuśtykającego angielskiego wszystko było jasne. Z odbiorem to sama nie wiem jak to było, ponieważ chodzę do szkoły w innym mieście i Pani ze sklepu obok mnie powiedziała mi, że ma paczkę. Nie dopytywałam się kiedy ją odebrała itd.. Ja dostałam ją w swoje ręce 22 września. Zapakowana jak na moje była dobrze, nie miała prawa się zepsuć, ani rozerwać! :) 







Zaczynamy od rzeczy, która przypadła mi najbardziej do gustu, mianowicie jest to t-shirt, który jest minimalnym topikiem. Niestety nie pokaże jak wygląda na mnie, ponieważ nie dość, że rozłożyła mnie choroba, to jeszcze kompletny brak czasu. 
Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się, że ciuchy będą takiej jakości...






Leginsy! To kolejne zakocznie. Spodziewałam się zwykłych leginsów z cienkiego materiału. Te są zupełnie inne, mają materiał dobrych spodni.
Kilka zdjęć :)







Ostatnią rzeczą jest szalik. Jest on meeega duży. Mój błąd, nie przeczytałam wymiarów.. Ale mimo to prezentuje się super! :) Kilka zdjęć. 









To tyle, moją pierwszą współpracę uważam za udaną. Ciuchy pasują, jakby szyte na mnie.. ;)


Zapraszam oczywiście do siebie

Instagram

DDOB



32 komentarze:

  1. piękne ubrania! Rowniez zaczęłam z nimi współpracę i mam nadzieje, ze ubrania przyjdą bardzo fajne :3
    Poklikalam ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne rzeczy :)
    p.s. poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikalam:)
    tez wspolpracuje z Zaful ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka! Ja również zaczynam współpracę z Zaful :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ciuszki :3
    http://himirriam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciesze się Twoim szczęściem !! Powodzenia !! https://adusis.blogspot.com/2016/09/owocki-7-nie-scinajcie-drzew-przytulisko.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki, ale koszulka zdecydowanie najlepsza :) poklikane
    www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciuchy wyglądają obłędnie. Życzę zdrowia. Topik wygrał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajny gust, spodnie - wiadomo KLASA, bluzka w stylu boho- mega temat i genialny
    szaliczek.

    Gratuluję nawiązania współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałabym sama sprawdzić tę firmę ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy <33 I ta bluzeczka mega! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikałam :D Super post! Ja bardzo lubię legginsy z grubszego materiału ;)


    www.positive-l-i-f-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że współpraca się udała i podobają Ci się ciuchy! Poklikałam <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzeczka! No i szalik :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy sobie wybrałaś :) Bardzo podoba mi się ta bluzeczka. Niedawno też otrzymałam paczkę i byłam zaskoczona jakością tych ubrań.
    Poklikałam.

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  16. Też dostałam od nich paczkę ostatnio:)
    Niestety moja była niepełna. Ale fanie, że twoja się udała.
    Pozdrawiam http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rowniez dostalam od nich paczke! leginsy $18,49

    pozdrawiam,

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczna koszulka! Dobrze, że się mile zaskoczyłaś...:) Bo z ciuchami z takich sklepów niestety bywa różnie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz szczęście, że rzeczy które przyszły są dobrej jakości, poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pierwszej współpracy!
    Super przesyłka, śliczny szal :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również współpracuje z tą firmą i jestem bardzo zadowolona :) wybrałas śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mogłabyś mi podać email do zaful? na ich stronie niestety nie ma.
    fajne rzeczy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pierwszej współpracy z tą firmą, t-shirt jest rewelacyjny :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten sklep :) Najbardziej wpadł mi w oko szal :) Sama myślę o zakupie jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne rzeczy, czekam na stylizacje

    www.skucinskae.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie linki poklikałam! Też właśnie piszę post o nowej współpracy z Zaful, niedługo i u mnie <3

    NOWY POST, zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam :) Fajne rzeczy, niech Ci służą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger