wtorek, 25 października 2016

Współpraca Zaful #2

Sieeemanko! Dziś przybywam z kolejną współpracą z Zaful. Paczka doszła w około 3 tygodnie. Miałam do wyboru parę rzeczy z Premium Collection! Oczywiście jestem mega zadowolona z rzeczy, aczkolwiek jedna z nich mi nie doszła..



Dostałam w paczce dwa zegarki oraz bluzę. Zamówiłam także torebkę, ale niestety dostałam w paczce kartkę, że nie było jej na magazynie. No cóż, pozostaje mi czekać i pokazać Wam to co przyszło! :)

Zegarek 

Spodobał się i przyszłej teściowej i mamie. Gwiazda wieczoru! Nosi się super, aczkolwiek jest minus. Bransoleta jest za sztywna. Jednak z tym daje się radę. Sądzę, że za taką cenę jest wart w 100% polecenia.

KLIK




Zegarek

Zamówiłam także drugi zegarek. Jest delikatniejszy oraz bardzo dobrze prezentuje się na ręce. Minusu raczej nie ma, miałam go na sobie i jest wygodny. Są dwa kolory do wyboru, ja postawiłam na brąz.

KLIK





Bluza

Siwa bluza, z nadrukiem. Widziałam ją u paru innych dziewczyn. Widziałam także trochę negatywnych opinii na temat tego, że napis się spierze.. Moja mama jest krawcową, zapytałam jej jak ona to widzi. Poręczyła na 97%, że nie zejdzie. Trzymam ją za słowo. Miałam ją na sobie raz. Zwykła siwa bluza z napisem. Nie lubię wydziwiać. Lubię prostotę.

KLIK


TYŁ



PRZÓD


Na dzisiaj to tyle. Gdy dojdzie do mnie torebka napiszę coś o niej.

INSTAGRAM

Facebook

18 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że pierwszy zegarek jest rewelacyjny :) Miałam kiedyś podobną bluzę z zaful, niestety napis się sprał :(

    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/09/nogi-masz-proste-mysli-krzywe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy zegarek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta bluza i pierwszy zegarek :D

    normalbutdidnot.blogspot.com
    blog klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy zegarek bardzo fajny ;).
    Poklikane
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza widzę bardzo dobra jakościowo i bardzo ładnie się prezentuje. Pierwszy zegarek bardziej wpadł mi w oko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza widzę bardzo dobra jakościowo i bardzo ładnie się prezentuje. Pierwszy zegarek bardziej wpadł mi w oko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. JAkie piekne zegarki <3 Cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny zegarek :) Chciałam zamówić z podobnym paskiem, ale bałam się, że będzie sztywny i będzie się go nosiło niekomfortowo. Bluza też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mam cierpliwości do noszenia czegoś (zegarka, bransoletki) na ręku... pewnie przez moje nadgarstki, z których wszystko spada. :P
    Cudna, ciepła bluza - idealna na tę chłodną porę. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamowiłam.od nich bardzo podobny zegarek do tego pierwszego ;) lubię zaful,mają sporo fajnych rzeczy :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy zegarek jest genialny choć nie lubię "złota" to wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie 2 zegarek wygrał! :)

    http://martusiowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że udane zamówienie, szkoda tylko że tej torebki nie mieli, powinni dać znać wcześniej w wiadomości, a nie dopiero na karteczce w paczce...

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeju *-* wszystko takie piękne! A drugi zegarek skradł moje serce <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza fajna, aczkolwiek zegarek pierwszy to cudeńko :D

    Zapraszam!Jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy zegarek jest PRZEŚLICZNY! <3 Gdyby nie to, że mam pełno zegarków z szafie, pewnie bym rozpoczęła łowy na niego :D
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/wszystkiego-najlepszego-braciszku.html

    OdpowiedzUsuń