środa, 23 listopada 2016

Współpraca Dresslily

Witam Was po dłuższej przerwie!
 Obiecuję, że to ostatnia taaaka długa luka w postach. Jak wiecie mamy jesień, nie będę pisała, że najchętniej bym się schowała pod kocyk z herbatką i laptopem, czy książką. Najchętniej poszłabym spać! Wstaję o 5, idę spać 22.. No istna męczarnia! Ale.. Ale. Nie po to przecież jestem tu z Wami, żeby mówić jak mi bardzo chce się spać, czy jak bardzo, bardzo rano wstaje. Przybyłam pokazać Wam ciuchy jakie zamówiłam w DRESSLILY
Wcześniej był sklep ZAFUL teraz mamy Dresslily. Paczki jak na zagraniczne przychodzą szybko, jednak jest jedna wada.. Dostałam narazie paczkę z 2 rzeczami. Zamówiłam razem 4, reszta z tego co się dowiedziałam dopiero wyjechała z magazynu.. Więc postanowiłam nie czekać i pokazać je wszystkie, gdy przyjdą do mnie 2 ostatnie zaktualizuje post! :)
Dosyć gadania przejdźmy do ciuchów. Paczka doszła do mnie UWAGA! Od wysłania w dosłownie parę dni.. W tym miesiącu zamówiłam body oraz kardigan, który już oczywiście miałam na sobie!

KARDIGAN


KLIK

Nie spodziewałam się, że będzie aż taki fajny. Jest ciepły, nawet bardzo. Jest trochę za duży, jednak jest to niewidoczne i wygląda jeszcze lepiej! :) 
Wygląda jak szyty ręcznie, porządny kardigan I TO LUBIĘ!
Ma kieszonki, a to plus, mam chociaż co z rękoma zrobić :D






BODY


KLIK

Miałam je na sobie tylko do przymierzenia i wyglądają nawet dobrze. O dziwo te tzw. "paseczki" leżą tam gdzie powinny, a tak szczerze sądziłam, że będzie inaczej, więc za to plus. Plus także za obszycie, wygląda na porządne, więc się nie popruje. Kolor na zdjęciu wyglądał na ciemny bordo, gdy otworzyłam paczkę ujrzałam owszem bordo.. Ale jaśniejszy! Jednak wygląda lepiej, więc za to także plus. Minusem jest dół. Jeżeli założysz to zdejmiesz dołem.. Nie ma odpinek na dole, co jest uciążliwe, jednak wydaje mi się, że takie body są "porządniejsze" :) Body zamówiłam, aby założyć je na moje klasowe ćwiartki i chyba właśnie one będą wykorzystane! :)






A oto dwie rzeczy, które dopiero do mnie "lecą"! :)


ZEGAREK


KLIK

Zamówiłam podobny z Zaful, jednak ten wygląda fajniej. Teraz te zegarki to istny hit mody, moim zdaniem trafiony! :)








ZDJĘCIE ZE STRONY DRESSLILY



KOSMETYCZKA



Brakuje mi kosmetyczki jak oka w głowie! Moja obecna jest malutka i nic nie mieści, więc czekam z niecierpliwością aż ta do mnie dotrze! Na dodatek masa kolorów do wyboru co mnie mega ucieszyło.
KLIK


ZDJĘCIE ZE STRONY DRESSLILY


Tyle na dzisiaj, ja Was już teraz zapraszam na mój przyszły post, który pojawi się w przyszłym tygodniu! :)

INSTAGRAM


30 komentarzy:

  1. sweterek super !! ja z zagranicznych znam tylko aliexpress i tylko tak zamawialam, ale coraz popularniejsze są wlasnie ten zaful i dresslink . ale ciuchow nie kupuje już , bo nie ma takich wielkich rozmiarów haha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny kardigan i bardzo go lubię, szczególnie w taka pogodę <3

    Czy mogłabyś oddać na mnie głos w konkursie DDOB? KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zegarek...
    Właśnie znalazłem prezent gwiazdkowy ;)
    Dzięki za pomoc.
    Bardzo ciekawy post :)
    Zostaję tu na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Body bardzo mi się podobają i ostatnio zastanawiałam się, czy ich nie zamówić! Są przepiękne. W post wkradł się mały błąd, raz napisałaś dresslily a raz dresslink. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to body <3
    Jak przyjdzie zegarek to koniecznie wrzuć fotkę!

    Pozdrawiam
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarki z tych stron są naprawdę fajne - obyś była zadowolona jak już do Ciebie dotrze ;) Sweterek mam podobny ;) (21,10$)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne zamówienie, body w moim ulubionym kolorku <3
    świetny blog, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kardigan - pamiętam, że moja znajoma miała kiedyś podobny. Moich rąk nie uratowałyby nawet kieszenie - żeby zając ręce, muszę mieć przy sobie gumkę do włosów lub długopis ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejrzałam parę twoich postów i uważam, że prowadzisz bardzo fajnego bloga :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie mega podoba się body ;) sama bym takie chciała ;)
    a kardigan mam podobny

    +zaczynam obserwować

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się body i zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Same perełki. Sweterek zjawiskowy ,świetnie na Tobie leży.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :) I szczerze mówiąc zamówiłam takie same rzeczy jak Ty :) Kardigan i to body :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zobaczylam nowy post u listy czytelnicej wiec weszlam. W bodach sie mega zakochalam chociaz nie wiem czy pasowałyby mi takie. Pozdrawiam :**

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Po klikane, bardzo fajne rzeczy wybrałaś
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tym body, jak tylko uporam się z figurą koniecznie znajdzie się w mojej szafie, bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś. Najbardziej podoba mi się czerwona bluzka.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love the body *-* So amazing!
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny zegarek i sweterek, chociaż dla mnie przydałyby się w nim jeszcze guziki. Ale i tak wydaje się być mega ciepły i kolorek ma ładny.
    http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne body i śliczny sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kardigan świetny 😂 zastanawiam się, czy sobie nie zamówić takiego 👍
    maksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny kardigan. Twoja stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kardigan cudo, uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger