poniedziałek, 16 stycznia 2017

Zamówiewnie od ZAFUL #3

Witam Was już w Nowym roku! Tak wiem, jestem szybka.. Jednak mam tyle zawirowań i zajęć, że musiałam mieć chwilową przerwę, jednak to taka pierwsza i mam nadzieję ostatnia! Chciałabym Wam życzyć, aby ten rok był lepszy od poprzedniego, żeby wszystkie Wasze marzenia te mniejsze i większe spełniły się jak najszybciej <3 Tak wiem, jest połowa stycznia, ale jeszcze raz przepraszam <3 A do mnie? Chyba nadal nie dociera, że to już 2017, kiedy to minęło?
Dzisiaj przychodzę do Was, żeby pokazać Wam kilka rzeczy od ZAFUL. Rzeczy zamówiłam pod koniec listopada, paczka dotarła 28 grudnia. Jest to zrozumiałe, ponieważ poczta jak i kurierzy mieli i w sumie  nadal mają dużo pracy. Zamówiłam 8 rzeczy jednak już drug raz przyszła tylko część, czyli 4 rzeczy. Druga część rzeczy została wysłana 30 grudnia. Dodam także ich zdjęcia, aby pokazać co zamówiłam.

1. PĘDZLE DO MALOWANIA OCZU
W zestawie są cztery pędzle. Próbowała ich oczywiście niezawodna - moja Mama. Mówiła, że są okej, posłużą nam na pewno długo. Myślałam, że niczym się nie różnią, jednak każdy ma inną miękkość.

2. ZALOTKA DO RZĘS
Szczerze myślałam, że będzie większa, jednak jest mniejsza i bardziej zgrabna. Jak dla mnie jest świetna, używałam jej 2 razy i było widać rezultaty. Mogę ją Wam serdecznie polecić :)

3.KOSZULKA ♥
Mój numer jeden. Wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. Chciałabym Wam ją pokazać na sobie, lecz narazie nie mam możliwości, jednak obiecuję, że na dniach to zrobię!

4. SKARPETA ŚWIĄTECZNA
Przyszła niestety po świętach, ale jestem mega zadowolona z jej wykonania, zamówiłam dwie, jak narazie dotarła jedna. Mam nadzieje, że w tym roku na święta mi posłużą 



5. ZESTAW PĘDZLI

Niestety jeszcze do mnie nie doszły, jednak mam nadzieje, że są blisko! Zestaw wydaje się super, jest duży i mega tani. Jak sprawdzi się w praktyce? Opiszę to w oddzielnym poście na pewno! :)






Na tą współpracę to tyle, trochę jeszcze nam tu pachnie świętami, ale ich nigdy za wiele! :)

Zapraszam do siebie 

INSTAGRAM

19 komentarzy:

  1. 4,29 , 4,05 , 15,99 , 6.09 , 13,99 <3 świetnie że masz współpracę, pewnie to coś wielkiego co ? bardzo mnie to cieszy. Cudowny blog i cudowne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współprace dają nam wiele możliwości, mam nadzieję, że Twoja będzie owocna ! :) Poklikałam, 4,29, 4,05, 15,99, 6,09, 13,99 :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na paczkę z zaful, jeszcze mi nie przyszło. poklikane

    OdpowiedzUsuń
  4. jak podjęłaś z nimi współpracę? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaful ma bardzo fajny asortyment, również jakiś czas temu rozpoczęłam z nimi współpracę :) Bluzka bardzo mnie zaciekawiła, więc czekam na więcej jej zdjęć! :)
    Poklikałam - $13.99, $6.09, $15.99, $4.06, $4.29 :)
    Obserwuję! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelki z Zaful są najlepsze! Tanie i dobrej jakości ☺️
    http://nekoworlds.blogspot.com/2017/01/to-sum-up.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne te pędzelki, jednak koszulka jak najbardziej trafia w mój gust! :)
    Poklikałam - $13.99, $6.09 oraz $4.06 :)
    Pozdrawiam! I obserwuję :)
    http://wobiektywachklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzle wyglądają bardzom profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post i mega mi się podoba pędzel :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również współpracuję z Zaful - świetny sklep! Jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Pędzle mają naprawdę boskie!

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Też współpracuje z Zaful ale zastanawiam się nad rezygnacją ^^
    Fajne rzeczy wybrałaś. Jestem ciekawa drugiej paczuchy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie skusiłabym się na pędzle z takiej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super te pędzle wyglądają :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle wyglądają na dobrem, jak się sprawują? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zalotkę kupiłam w Avonie i jestem z niej mega zadowolona. Raczrj nie przepadam za Zaful ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy! Oby jak najdłużej trwała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ! Najbardziej spodobała mi się zalotka ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger