wtorek, 21 lutego 2017

Outfit of the day #1


Witam w pierwszym tego typu poście na moim blogu. Pomysł zrodził się dawno, jednak nie miałam kiedy i jak wybrać się na zdjęcia. Dzisiaj się udało! Całe szczęście deszcz mnie nie złapał, więc jestem zadowolona. Była to chyba jedna z najszybszych i najchłodniejszych sesji jakie przeżyłam, ale co najważniejsze? PRZEŻYŁAM! Jedyne moje niezadowolenie wynika z jakości zdjęć. Patrząc na inne blogi widzę, że jakość nie jest aż tak bardzo zepsuta. Czy to wina mojego programu do zmniejszania wielkości, czy może do przerabiania? Nie mam bladego pojęcia, jednak postaram się, aby następnym razem wszystko wyglądało lepiej! Tak czy tak zapraszam do obejrzenia stylizacji jaką dla Was przygotowałam.


   
Ubrania
T-shirt
Kardigan
Jeansy
Buty
Szalik: House
Kurtka: Sklep stacjonarny

Zapraszam na instagrama

Mój : KLIK

Niezawodny fotograf : KLIK

36 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ♥ Naprawdę ładne zdjęcia! Masz super szalik :D
    Świetny blog! :))
    Pozdrawiam kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna, również mam w planach wybrać się na sesje, lecz ta pogoda trochę nie pozwala 🙁

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja zwyczajna, a jednak zaskakująca i ładna :)
    Ładne zdjęcia i podziwiam wyczyn z pogodą! haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój styl! <3 Zapraszam! baska-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jak najbardziej w moim guście ;) Szalik najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylówki! W moim stylu ! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona Twoją jeansową kurteczką <3
    No i szalikiem!

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :) świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look! Kurtka bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądna stylizacja, któą chętnie sama bym ubrała ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo atrakcyjny outfit, dobrej jakosci zdjecia i ciekawie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz, szczególnie T-shirt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, psuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana stylizacja, widać, że na pierwszych zdjęciach trochę zmarzłaś ;) Zakochałam się w twojej jeansowej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba cała stylizacja, wszystko do siebie pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna!
    A zdjęciami się nie przejmuj - bardzo dobrze wyszły :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo prosta , aczkolwiek podoba mi się :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyglądają świetnie i uwierz, że widziałam gorsze :) Swietna ta jeansowa parka! :) czasami na jakość ma wpływ pogoda, jak jest pochmurnie to też brzydko wychodzą :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię proste stylizacje, bardzo przypadła mi do gustu Twoja kurtka i t-shirt. :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta kurteczka jeansowa :D Outfit w moim stylu :)
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja, całkiem w moim guście. Proste wygodne i wszędzie można iść :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspolczuje slabych warunkow do sesji,bo tez nie raz tak mialam ze bylo zimno i nieprzyjemnie a zdjecia trzeba bylo zrobic, mimo wszystko jakos to wyszlo wiec nie ma co sie przejmowac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny basicowy outfit! Świetny!
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super spodnie boże muszę kupić podobne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszulka dokładnie mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej podoba mi się kurtka, jest świetna! <3
    Zakochałam się, naprawdę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka bardzo podoba mi się, teraz będą takie modne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie pogoda strasznie brzydka! Wiem co czujesz, sama po kilku sesjach miałam dosyć - wymarzłam jak nie wiem co, a zdjęcia i tak mnie nie zadowalały :D Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie opatuliłaś się tym szalem tak przytulaśnie to wygląda:D obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja jest całkiem fajna, ale najbardziej podoba mi się koloryzacja twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam bardzo podobną kurtkę, więc tego typu okrycia bardzo mi się podobają. Szalik również przypadł mi do gustu.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) Kurtka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger