środa, 29 marca 2017

Bananowa maska do włosów suchych i zniszczonych


Dzisiaj przyszłam do Was z maską odżywczą do włosów firmy mirable. Posiadam ją od ponad 3 
tygodni, dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią, zapraszam! 


Włoska firma, która swoje produkty wprowadziła do polski w 2010 roku.
Od ponad już 3 tygodni testuję bananową maskę tej firmy, która przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych z tendencją do splątywania się.
Producent pisze: Bananowa maska do włosów suchych i zniszczonych z tendencją do splątywania się, wzbogacona o wyciąg z migdałów i proteiny jedwabiu, Maska odżywia i rekonstruuje uszkodzoną strukturę włosa oraz ułatwia rozczesywanie. Jedwabne i zbożowe proteiny oraz wyciąg z migdałów sprawi, że włosy znowu staną się odpowiednio nawilżone, miękkie, lśniące i jedwabiście gładkie.
Instrukcja użycia: Nałożyć niewielką ilość na umyte włosy i pozostawić na 10-15 minut, następnie zmyć obficie wodą.
Moja opinia: Maska bardzo pachnie bananem, co jest bardzo przyjemne. Z racji tego, iż moje włosy były często rozjaśniane na blond oraz prostowane są codzienne ta maska pasuje idealnie do mnie. Widzę poprawę, szczególnie kiedy ich dotykam czuję, że są milsze w dotyku. Nie są szorstkie, twarde oraz matowe. Zauważyłam, że włosy można szybciej rozczesać. Oczywiście maska nie naprawi zniszczonych końcówek, ponieważ takie końcówki jedynie możemy ściąć. Efekt widzę po 3 tygodniach stosowania. Wiem, że nie każdy może czekać 10-15 minut, więc można spłukać już po 8.
Pudełko zawiera wygodny w użyciu dozownik.

PLUSY:
*Niska cena,
*Duże opakowanie (1000ml),
*Wygodne w użyciu opakowanie,
*Przyjemny zapach,
*Wydajność,
*Dużo rodzajów do różnych włosów.

MINUSY:
*Efekt jest zauważalny po ponad 3 tygodniach, przy myciu co 2-3 dni.

Maskę zakupić można w sieci sklepów KERN. Link: KLIK

Zapraszam na instagrama KLIK
DressCloud KLIK LINK POLECAJĄCY DO DRESSCLOUD http://dresscloud.pl/ref/F060C/

46 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez odzywek . Inaczej nigdy bym ich nie rozczesala . A ta bananowa musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja również nie umiem "żyć" bez odżywek. ;) A bananowej używałam tylko z Kallosa. Ta także mnie zaciekawiła. Fajnie by było jeszcze, jakbyś podała całkowity skład tej odżywki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbiałam bananową maskę z The Body Shop, ale odkąd zlikwidowali mi sklep w Krakowie to jakoś mi się o niej zapomniało. Ciekawe jak ta wypada w porównaniu z tą TBS ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji włosów bez odżywki, moje włosy są potem miękkie i piękne <3
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bananowa maske tylko ze z kallosa i ja nie widze zadnych efektow a szkoda ;/
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez odżywki nie mam szans rozczesac

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rozwiązanie z tym dozownikiem, sama używałam maski bananowej z Kallos ale tamtą słabo się dozowało :(

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie ja nie mam problemów z moimi włosami, więc nie potrzebne mi takie odżywki. Ciekawie brzmi gdybym miała problemy z włosami bym kupiła hah
    Buziaczki i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. oo bardzo wygodne opakowanie ma ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny aplikator, wygodny i łatwy w użyciu. Nigdy nie słyszałem o tym. Szkoda że moja dziewczyna nie przepada za takim czymś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wypróbuje! :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mi się odzywka skończyła i byłam za leniwy szukać innej nowej. Ale może tą spróbuje jeśli twierdzisz ze naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam bananowe maski! :D wypróbuję koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chętnie wypróbuję tą maskę! Także często malowałam włosy na blond i niestety bardzo się zniszczyły... Póki co znalazłam możliwość jak je ratować,ale produktów,które pomogą nigdy dość 😍 Duży plus za to,że produkt ma pompkę! 😍
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy produkt i do tego dostępny w dużej ilości :)
    odżywek i szamponów używam bardzo dużo więc ten produkt z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam maski do włosów, olejki, odżywki - ogólnie wszystko- bo jestem włosomaniaczką zaawansowaną XD
    muszę jej wypróbować, zazwyczaj używam glisskur lub kallos jeśli chodzi o maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście więcej jest plusow. Może w przyszlosci wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką bananową maskę bardzo by chciała przetestować bo brzmi to świetnie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Może w przyszlosci wyprobuje
    chociaz mam jakby nie byo wlosy przetluszczajace

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy nie są zniszczone, bo bardzo o nie dbam. Chętnie wypróbowałabym tą maskę, zwłaszcza, że banan jest taki rześki na zbliżające się upalne dni :D
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze tej maski, ale miałam z Kallosa również bananową i sprawdziła się świetnie :)
    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. testowałam różne maski, Lubię mleczną marki mila z sieci fale loki koki oraz bananowa sprawdzila sie na moich wlosach średnio.Swojego czasu L'oreal profesjonalny mial tez maskęrepair i pięknie pachniała bananami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy produkt z bardzo poręcznym opakowaniem! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tej maski, ale niestety nie kupuje już takich dużych pojemności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja teraz staram się ograniczyć maksymalnie kosmetyki które zawierają jakiekolwiek chemiczne substancje i staram się powrócić do jak najbardziej naturalnej pielęgnacji :) Ale maski bananowe używałam kilkakrotnie bo uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiła mnie ta maska. Ja ostatnio testuję bardzo dużo produktów do włosów, starając się poprawić ich kondycję :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe, chciałabym ją w przyszłości wypróbować :)
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja kuzynka ma bananowa z Kallosa i strasznie sztucznie pachnie jak dla mnie. Jak tej jest przyjemniejszy zapach to chętnie wypróbuję http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. posiadalam kiedyś tą maske, jednak nie byłam z niej wystarczajaco zadowolona. Moje włosy szybko się przetłuszczały. cieszę się ze tobie ona się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie próbowałam jeszcze maski bananowej do włosów! Muszę koniecznie sprobowac

    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować maski bananowej, ale brzmi ciekawie jak i wygląda a także ma wygodne opakowanie ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Za bardzo nie pielęgnuje włosy chociaż może bym mogła zacząć. Maska wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam maseczki do włosów, więc muszę ją wypróbować!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham bananowe maski, najbardziej tą z Kallosa! Może i wypróbuje tą :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3 ameliaswietlik.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie zdecydowałabym się na bananową odżywkę, ale Twoja recenzja mnie przekonała :) Szukam kosmetyku, który odżywi moje włosy, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  37. o ciekawy produkt:)
    Rok temu miałam bananową maske ale firmy Kallos i byłam z niej zadowolona:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że wypróbuję :)

    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze że jest skuteczna, czasami na efekty trzeba czekać o wiele dłużej. Ciekawy produkt! Pozdrawiam:) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Musi pięknie i smacznie pachnieć:)
    Szkoda tylko że na efekt trzeba długo czekać, ale najważniejsze że efekt jest!

    OdpowiedzUsuń
  41. Popełniam zbrodnię, ale rzadko używam odżywek. Zawsze o nich zapominam. Ta wydaje się fajna. Jest może dostępna w jeszcze innych sklepach internetowych? Zwykle składam duże zamówienia "za jednym zamachem", wiec fajnie by było jakby była w jakiejś znanej internetowej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno wypróbujemy :)
    Zapraszamy do nas: http://cywilizacjaizdrowie.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jak tylko zobaczyłam "bananowa" to w pierwszej kolejności pomyslałam o kallos, tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bananowej maski jeszcze nie używałam, ale może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń