środa, 24 maja 2017

Bikini od Rosegal - Wishlist

Witajcie! Za oknem robi nam się piękne lato tej wiosny, więc czas rozejrzeć się za letnimi sukienkami, bluzkami, spodenkami i oczywiście pięknymi strojami kąpielowymi i dzisiaj właśnie mam dla Was kilka propozycji od ROSEGAL. Zapraszam! :)





Wchodząc na te strony SEXY BIKINI WOMEN    LACE BIKINI SWIMWEAR  zobaczycie dużo fajnych propozycji od Rosegal.

Przedstawię 5 moich propozycji, które wpadły mi w oko najbardziej! :)



















Która propozycja przypadła Wam najbardziej do gustu? Piszcie! :)

49 komentarzy:

  1. Właśnie szukam jakiegoś stroju na mój wakacyjny wyjazd. Dałaś bardzo fajne propozycje, najbardziej podoba mi się ostatnia propozycja. Jest śliczny! <3
    Oczywiście poklikałam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/05/my-red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają. U mnie na blogu też robiłam przegląd bikini tylko ze szydelkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Poklikałam w dwa pierwsze linki. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie--->

    http://monicabelle.blogspot.com/2017/05/pink-black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bikini numer dwa jest rewelacyjny, sama bym sobie taki kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie piszę podobny wpis! :p Ten pierwszy bordowy spodobał mi się najbardziej <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. BIKINI NR 1 BORDOWE MNIE ZACHWYCIŁO JEST CUDOWNE !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne propozycje. Tylko szkoda, ze pogoda jeszcze nie bikini.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie propozycje są ciekawe :)
    Niestety przy klikaniu w linki wyskakuje mi " Pages not found " :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są! Ja zbieram się do zrobienia wishlisty, ale ciągle "nie wychodzi" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza propozycja jest super 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Najbardziej podoba mi się ostatnie! Ja swój już kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten różowy strój jest uroczy :D

    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wolę chyba bardziej klasyczne stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza i ostatnia propozycja są mega!
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysle ze pierwszy stroj jest najlepszy. Klasyczny krój i super kolor! Na oewno pieknie wyglada na ciele! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie są cudowne ;) z chęcią bym je przygarnęła ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie także pojawił się podobny post, muszę przyznać, że mamy podobny gust!

    http://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już mam na ten sezon ukochany strój. Zobaczyłam na wystawie z Etam strój kąpielowy...zakochałam się od pierwszego spojżenia (a mówią, że taka miłość nie istnieje) i wyobrażacie sobie wracam z zakupów z supermarketu z siatami...ekspedientka musiała mieć ubaw gdy widziała kurczaka w torebce...no ale cóż miłość nie wybiera. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stroje ☺ Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega stroje kąpielowe. Ten różowy jest fantastyczny. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Najladniejsze jest to drugie, bardzo w moim stylu :)
    http://perfectmrshouse.jarida.eu/paczka-kosmetykow-od-bell

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudrowy róż bez ramiączek MEGA ! Chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo jak super! Właśnie dzisiaj sobie rozmyślałam, na temat strojów kąpielowych :) powiem Ci, że idealnie trafiłaś! Te w kolorze burgundowym mi się najbardziej podobają!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię stroje od Rosegal. jeden nawet zamówiłam i jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  25. Najładniejsze jak dla mnie to pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kostiumy, naprawdę bardzo ładne że aż nie wiadomo który najładniejszy :) Strona jest godna polecenia na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne są te bikini :) aż mnie kusi, żeby sprawić sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne stroje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja miłość do pudrowego różu zdecydowanie krzyczy TAK dla stroju w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie 4 <3 Kocham pudrowy róż :D Według mnie strój bardzo dziewczęcy, kolorek letni :) Osobiście jednak bym nie zakupiła stroju z chińskiej stronki, ale jeśli ktoś lubi to niech śmiało zamawia :D

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne stroje ♥ Muszę sobie niedługo jakiś kupić, bo lato jest coraz bliżej :D
    Super post! Powodzenia ze współpracą!

    OdpowiedzUsuń
  32. mam to ostatnie biniki tylko inni dół - teraz spodobało mi się jeszcze to różowe - są mega :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna wishlista. Mi najbardziej sie spodobał kostium 2 ale wolałabym go w innym odcieniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy strój kąpielowy podoba mi się najbardziej, bo lubię takie proste i klasyczne kroje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bikini w owocowe wzory jest extra ! i różowe... cudo ... :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie zachwyciło bikini w owocowe wzory, ale wszystkie są świetne. Pozdrawiam

    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest w czym wybierać. Ja teraz nasadzam się na Tezenis.

    zapraszam do mnie po modowe stylizacje
    www.koloromanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super stroje. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne są te stroje, zawsze mam problem z dobraniem dołu.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger