czwartek, 4 maja 2017

Zamówienie od Rosegal i Zaful.

W połowie kwietnia złożyłam zamówienie na stronie  Rosegal oraz Zaful . Na paczkę czekałam jak zawsze około 3 tygodni. Śledziłam zamówienie i dziwiło mnie jedno, napisane było że paczka jest na granicy Polski, a na drugi dzień rano była u mnie. Dziwne, ale ja się cieszyłam, ponieważ nie mogłam doczekać się obu zamówień! Zapraszam, zobaczcie co nabyłam! :)

Zaczniemy od Rosegal! :)





Kupiłam dwa topy z falbanką z takim samym wzorem jednak innym kolorem. Szukałam takiej bluzki w galeriach, sklepach miejscowych, na internecie i nie mogłam nigdzie jej znaleźć! Gdy szukałam na Rosegal różnych topów, bluzek znalazłam właśnie tą. Co pomyślałam? Biorę dwie! :D Biały i czarny to mój ulubiony kolor, więc wiedziałam od razu, że to biorę na 100%! Niestety muszę poczekać aż zrobi się cieplej żeby chodzić bez żadnej narzutki, lecz prezentuje się świetnie!

Zdjęcie z instagrama Werson00 klik





Jak wiadomo przez internet z rozmiarem nie trafisz.. I tutaj właśnie nie trafiłam, ponieważ kupiłam za małe.. Na pierwszy rzut oka nie wyglądają jak te ze zdjęcia, jednak jak się chwilę przyjrzy już i założy to widać, że są takie same. :)





Torebka, która kupiła moje serce! Jest świetna, mała i wygodna. Otwiera się ją szybko i wiem, że na pewno się nie otworzy. Wzięłam kolor czarny, ponieważ pasuje on do wszystkiego. Jestem bardzo z niej zadowolona! :)







Kolejny już raz zamówiłam pędzle, wcześniej były od Zaful. Są stylowe i bardzo fajne. Kolor bardzo mi się podoba, ponieważ nie są zwyczajne. Używałam raz i mogę polecić każdemu! :) 








Druga paczka jest od Zaful






W mojej szafie zdecydowanie brakuje rzeczy na lato, więc postanowiłam powoli to uzupełniać. Zamówiłam spodenki, czarne, z wysokim stanem. Są bardzo fajne, rozciągają się, więc  nie mam z nimi żadnego problemu. Wszystkie spodnie mam z wysokim stanem, te spodenki także takie są za co stawiam wielki plus! :)








Chciałam takie zawsze, jednak uważałam, że mi nie pasują. Jednak postanowiłam je zamówić. Przyszły i te są okej. Mają fajne obramowania w złotym kolorze, co fajnie wygląda z czarnym. Sa trochę duże, jednak to nie problem.






A Wam, co najbardziej przypadło do gustu? :)

Zapraszam na mojego fejsa KLIK



maxi wrap dress

41 komentarzy:

  1. Też zastanawiam się nad kupnem tych pędzli...Ale okulary to cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do rozmiaru to często się nie trafia, ale zakup bardzo fajny :D Bardzo podoba mi się zestaw pędzli zastanowię się nad zakupem :D
    Zapraszam do mnie <3 http://bykatherina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, wspaniale napisany post 🙂 Rozmiar rozmiarowi nie równy. A zwłaszcza z Chin 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki zestaw pędzli by mi się przydał :)
    Co do reszty produktów są świetne !

    Poozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torebeczka, fajne okulary i ile pędzli:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary cudowne :) A takie pędzle by mi się przydały :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow ale te spodenki są mega. Podobają mi się mimo ze jestem chlopakiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie spodobały mi się pędzle i szorty, super będą na lato ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy ci w tej bluzeczce :D Pędzelki też spk, ale torebka cudna, a szorty będą na gorące latoo <3 pozdrawiam! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  11. Topy bardzo ładne, sama muszę się w takie zaopatrzyć :) Dzisiaj zamówiłam takie same spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zamówiłam podobne okulary :) Oby pasowały do mnie i były wytrzymałe :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy! Torebka bardzo w moim stylu <3 Spodenki i topy też mi się podobają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy ;) Taki tapik to i mi by się przydał ;) No a pędzle <3 Ja to mam obsesję na ich punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejkuuu te okulary zakochałam się *>*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestaw pędzli jest super, ja też sobie chyba zamówię :) Okulary super! Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne rzeczy wybrałaś. Ja bym się bała zaryzykować i kupić spodnie przez internet. Mam 175cm wzrostu i tu i ówdzie troszkę więcej, więc zawsze jest problem :) Obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zamówienie :)
    Bardzo fajna torebka.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy. Szczególnie podoba mi się ten biały top z falbankami.
    A co do pędzelków, to mam takie czarne. Są świetne. Tylko uważaj przy myciu, bo pod wpływem wody się rozpadają :c

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zamówienie. Ja w zaful zawsze mam problem żeby trafić z rozmiarem, a na zaful wybieram tradycyjnie ten sam co w Polsce i zawsze jest dobry :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne rzeczy!
    najbardziej podoba mi się torebka i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w białej bluzce, jest cudowna!
    Świetne zdjęcia i design bloga, powodzenia!

    http://jolkens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka piękna torebka! Super,że jest matowa, bo z tych wielu chińskich stron zawsze przychodziły mi świecące, śmierdzące torebki.
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-Klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie zwiewne bluzeczki zwłaszcza na lato :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z kamizelką - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam te same pędzle tylko w innym kolorze i sprawują się super. :D Te dwie bluzeczki są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka suuuper jest. A ma małą jakąś kieszonkę w środku?

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy wybrałaś! Wszystko bardzo mi się podoba.
    Pędzelki mam lecz w kolorze czarnym jestem z nich zadowolona
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy! Szorty mi sie mega podobają
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/04/back-to-black.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Pędzelki mam, używam i bardzo lubię. W spodenkach jestem zakochana! Na pewno niedługo pojawią się w mojej szafie, bo mi także zdecydowanie brakuje letnich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skąd ja to znam, że utrafić z rozmiarem jest mega ciężko, ale co do rzeczy bardzo mi się podobają. W szczególności pędzle, których absolutnie nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  33. Też jestem zakochana w takich koszulkach, lecz w sklepie nigdy nie moge znaleźć takiej idealnej. Torebka też świetna, już sobie wyobraziłam pare stylizacji z nią.

    zapraszam
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Te pędzle wyglądają cudownie, a co do bluzek i spodenek to idealny hit na lato!

    nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  35. mam podobne pędzle bardzo fajne są, super te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne rzeczy, powiem szczerze, że zestaw pędzli mi się podoba :)

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger