środa, 21 czerwca 2017

Zamówienie od Gamiss, Rosegal, Sammydress #1


Cześć! Dzisiaj wracam do Was po prawie miesięcznej przerwie, która spowodowana była brakiem czasu, jak to u wielu osób bywa w tym okresie. Przybywam z pierwszą częścią zamówienia od GamissRosegal oraz Sammydress. Podzielę to na 3-4 posty, aby był jakiś porządek. Zacznę od przyborów do makijażu. Na wstępie powiem, że jestem mega zaskoczona czasem przesyłek, pierwsza doszła już po 7 dniach od zamówienia, następne w ciągu następnego tygodnia. Zawsze czekałam równe 3 tygodnie, doznałam zaskoczenia, ale POZYTYWNEGO! :)








Zacznę od pięknych pędzli. Zamawiam je dosyć często, więc mam ich bardzo dużo. Po prostu nie mogę się powstrzymać. W tych się zakochałam, kiedy natrafiłam na nie przeglądając blogi. 




PLUSY:
*Świetnie się ich używa,
*Bardzo ładnie wyglądają,
*Nie psują się po "praniu"
*Szybko schną.

MINUSY:
*Jeden z nich jest za krótki i "topi się" pośród innych moim pędzli,
*JEST ICH ZA MAŁO! <3



Następne w kolejce są szczotki do makijażu, które ostatnio robią furorę. Przed kupieniem oryginalnego zestawu postanowiłam zamówić te i sprawdzić jak to wygląda. Wiem jedno, nie zmienię ich.


PLUSY:
*Małe wsiąkanie podkładu i innych preparatów,
*Wygodne w używaniu,
*Świetnie wyglądają,
*Są miłe w dotyku,
*Są miękkie.

MINUSY:
*Najmniejsza szczotka jest zbyt krótka.



Gąbeczki do makijażu są moją miłością, pokochałam je już dawno, dlatego też zmieniam je często. A ile ich mam? Masę! :) Tych nie muszę "wyrabiać", a teraz na zmianę używam szczotki lub gąbeczki.





PLUSY:
*Nie odbijają się,
*Są małe i poręczne,
*Nie zajmują dużo miejsca,
*Są po "praniu",
*Nie wsiąkają dużo preparatu.

MINUSY:
Brak





Kolejne trzy rzeczy postanowiłam zamówić z czystej ciekawości. Rzęsy są krótkie, co jest dosyć fajne, ponieważ nie lubię aż takiej sztuczności. W opakowaniu jest pięć par, wyjęłam jedną z ciekawości.



PLUSY:
*Idealna długość,
*Wyglądają naturalnie,
*Są tanie i wydajne

MINUSY:
*Są samoprzylepne, co dla mnie jest minusem, ponieważ wolę przyklejać na swój klej :)



Ostatnio zajęłam się robieniem sobie paznokci. Postanowiłam sprawdzić wszystko, dlatego też zamówiłam żel. Niestety jeszcze nie miałam okazji go użyć, ale ma piękny kolor i wygląda fajnie. Nie ma konsystencji, która się ciągnie, co jest minusem pośród hybryd, czy żeli.



KLIK


Ostatnią rzeczą są nożyki do regulowania brwi. W paczce jak widać są dwie sztuki. Zamówione z ciekawości i działają.





PLUSY:
*Regulują nadmiar brwi,
*Są wygodnie składane, można je włożyć bezpiecznie do kosmetyczki,


*Małe i poręczne,
*Działa.

MINUSY:
*Nie są aż tak ostre jak mogłyby być, ale nie przeszkadza to, ponieważ można je łatwo ostrzyć



Na dzisiaj to tyle, zapraszam już na kolejne post z tej serii, pokaże teraz ciuszki, jakie do mnie przyszły. Zapraszam także do siebie:

INSTAGRAM

KLIK!!

SNAPCHAT
MUCHIEWICZ0



10 komentarzy:

  1. Całkiem spore to zamówienie! :) Pierwsze pędzle śnią mi się po nocach! Są piękne i choć nie używałabym ich na co dzień to byłyby świetnym dodatkiem do zdjęć. Jeśli chodzi o oval brush to dla mnie niezastąpiony jest ten do podkładu. Tę brzytwę do brwi również mam ale używam jej tylko na moim mężu, bo włoski szybko odrastają. Pozdrawiam TinaHa

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty! A te pędzle, cudownie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobały mi się te gąbeczki.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy zestaw pędzli i bardzo je lubię... w sumie to też żałuję, że jest ich tak mało :D Do tych gąbeczek nie mogę się przekonać... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam sie z której stronki warto zamówić akcesoria do makijażu ! Chyba skuszę się na te pędzle,szczoteczki oraz gabeczki - sprawdzę jak bardzo odbiegają od mojego ukochanego Beauty blendera (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze pędzle prezentują się świetnie. Te szczotki do makijażu zawsze mnie ciekawiły i dalej szukam więcej na ich temat ;)
    Fajny haul.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentujesz ciekawe przybory do makijażu i pielęgnacji. Przyznam, że jeszcze nie spotkałam się ze szczoteczką do makijażu i nożyczkami do regulowania brwi. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pędzle <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne pedzle i super sa te szczotki. Jestem ich bardzo ciekawa. Nigdy nie slyszalam o marce Gamis. Swietne zamowienie, buxiaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa tych nożykow do regulowania brwi, mogą być naprawdę świetną sprawa:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger