czwartek, 20 lipca 2017

Zamówienie od Gamiis, Rosegal, Sammydress #3

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią częścią dużego zamówienia od GamissRosegal i Sammydress. W trzecim, a za razem ostatnim poście zobaczycie dodatki. Myślę, że nie ma co się więcej rozpisywać, zapraszam do przeczytania i obejrzenia! :)


Na pierwszy ogień idą case do ip. Pierwszy jest bardzo fajny, z różowym płynem w środku.




Następnym case jest to na ip 5, czyli na mój. Prezentuje się fajnie, jest gumowe za co daje wielki plus. Wzór nie jest naklejany, więc się nie zedrze. 


KLIK

Dzisiaj mamy post z "akcesoriami", więc nie mogło zabraknąć pięknej torebki. Na zdjęciu wydawała mi się mniejsza, więc zaskoczyło mnie to, że jest aż takich rozmiarów. W komplecie była kosmetyczka.







KLIK

Ostatnią rzeczą jest portfel siwy z serduszkiem. Bardzo poręczny, lubię go brać na jakieś imprezy kiedy mam małą torebeczkę, jest akurat :)

KLIK



Na dzisiaj to tyle, bylo to moje ostatnie zamówienie rozbite na 3 posty. Zapraszam do starszych postów! :)

8 komentarzy:

  1. Drugie etui bardzo mi się podoba, sama z chęcią bym sobie takie kupiła, ale znając życie na mojego złomka nie mają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne etui, pierwszy raz takie widze :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka i portfelik. Ostatnio szaleję za wszystkim co ma frędzle. To świetny dodatek, który najprostszej stylizacji doda ciekawego charakteru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te etui; torebka skradła moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna torebka! Ma taki uroczy kolor, naprawdę będzie pasowała do wielu stylizacji :) Rewelacyjne dodatki i bardzo udane zamówienie, portfelik i case też super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka i portfel cudne😍
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger