sobota, 15 lipca 2017

Zamówienie od Gamiss, Rosegal, Sammydress #2

Dzisiaj kolejny post, gdzie pokażę kolejną część zamówienia od GamissRosegal i Sammydress. Co dzisiaj zobaczycie? 3 rzeczy, a będą to tylko i wyłącznie ciuszki. W naestępnym tygodniu pojawi się trzeci i ostatni post, gdzie przedsatwię akcesoria! :) Zapraszam! :)





Na pierwszy ogień idą cudowne body z falbanką. Modne,wygodne a na dodatek TERAZ W PROMOCJI KLIK. Jestem mega zadowolona, że nie mają oddzielnych rękawów oraz, że są na długi rękaw. Myślę, że ich jakoś jest świetna, więc bardzo opłacalne jest zamówić je za tą cenę! :) 







Kolejną rzeczą jest czarna kurtka/bomberka. Nigdy jakoś nie miałam potrzeby nabycia tej kurtki, ale postanowiłam spróbować i zobaczyć jaka ona jest. Okazała się fajną sprawą, ponieważ może posłużyć także jako bluza. Jest trochę grubsza, więc na wiosnę/jesień będzie świetną sprawą. Lato teraz ma humorek, więc sądzę, że i teraz będę miała okazję ją założyć! Aktualnie jest na nią super promocja, więc zobaczcie same i oceńcie! :)  Znajdziecie ją pod tym linkiem KLIK





Ostatnią rzeczą jest bikini, które pokazałam Wam już na Wishlist. Przyszły, pasują i uwielbiam je! Ma świetny wzór, a rozmiar jest taki jak było napisane w wymiarach. TAKŻE SĄ W PRZECENIE, więc łapcie link KLIK! :)







Na dzisiaj to tyle, a ja zapraszam Was do mnie!! :)

INSTAGRAM
WERSON00 KLIK

SNAPCHAT
MUCHIEWICZ0


30 komentarzy:

  1. Body z falbanką mnie zachwyciła
    A kostium kąpielowy ma piękny wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne jest to body!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja na lato, może pokaże ten post mojej dziewczynie bo lubi nosić body z falbanką. Możez korzysta z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam w Croppie podobne bikini i nawet chciałam kupić. Na jesień kupię sobię boberkę, ale nie wiem na razie jaki kolor. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka jest cudowna, a strój kąpielowy przepiekny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Body na prawdę robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się czuła grubo w stroju z wzorami, ale ten jest taki śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne body, tylko, że białe :D Bomberka bardzo mi się podoba, chcę sobie kupić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. chociaż kurtka bez szału, normalna :)

      Usuń
  12. Super ciuszki :D najbardziej spodobało mi się strój, bo ma bardzo wakacyjne kolorki ;)pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty. Nigdy nie kupowałam nic w tym sklepie, powiem szczerze nawet o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy!
    Strój i body podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że wiele dziewczyn lubi ubrania z azjatyckich stronek więc życzę powodzenia ze współpracami. Kliknęłam w linki.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your post dear ♥
    I'm following you #395, would you like to follow me back, I would be glad? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam body :) A strój jest prześliczny <3

    Pozdrawiam Agaa
    https://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kostium świetny a body rewelacyjne !! Kurtka mi nie podpadła ale za tymi bodami to chyba się rozejrzę ! Świetne.

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. No zamówienie jak najbardziej w moim guście kurde dodam do koszyka 😁 bo bardzo ładnie na Tobie się prezentuje.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post :*
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny wzór kostiumu, bomberka idealnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ! Masz super bloga ;) Bardzo fajny post :) Bardzo spodobało mi się body i strój kąpielowy :D https://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba zamówię to body, wyglądają świetnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam podobną bluzkę do tej z falbanką ;) Z tym wyjątkiem, że moja jest biała, nie ma rękawków i jest to body :D Na taką bomberkę się czaję, więc może się nią zainteresuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vèrson blog , Blogger