środa, 2 listopada 2016

Tumblr inspirations #2

Listopad. Miesiąc, który nie należy do moich ulubionych. Zaczął się deszcz, który sprawia, że chyba każdy ma ochotę iść spać, ale dobra. Nie będę pisała o jesieni i jak bardzo to przeżywam, no halo. Przychodzę z mega pozytywnym postem. Seria, którą zaczęłam w tamtym miesiącu i mam zamiar ją kontynuować baaardzo bardzo długo.

No więc, będzie śmiesznie, będzie mega, mega, mega inspirująco. Będzie słodko, będzie trochę kochania, będzie trochę cytatów. Do dzieła!







Osoby, do których najtrudniej się zbliżyć, okazują się najbardziej warte tego, żeby je poznać.







Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie sobą w świecie, który próbuje sprawić byś był jak reszta





Nie przeciągaj pożegnania. Zdecydowałeś się odejść - to odejdź.
~Mały Książę.






Nie możesz gniewać się na kogoś, kto sprawia, że się uśmiechasz!


Nie oceniaj ludzi po zachowaniu w tłumie. Poczekaj aż zobaczysz jacy są w chwili gdy robi się późno i cicho




Każdy przeżywa swoją wersję tego samego doświadczenia




Nie oczekuj od innych, że będą trzymać się zasad, których sam się nie trzymasz.







Już nie udawaj, że nie słyszałeś, co pomyślałam.




Nie poddawaj się bez podejmowania walki




Ludzie się zmieniają, smak Twojej ulubionej kawy zawsze jest taki sam




Ludzie przyjaźnią się głównie z telefonem




Na dzisiaj to tyle
Zapraszam Was do siebie po więcej inspiracji

Tumblr

Instagram

DDOB

Ask

57 komentarzy:

  1. Bardzo ładne cytaty, życiowe :)
    Inspiracje równie miło się oglądało.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne cytaty. Moim faworytem zdecydowanie jest Mały Książę. Książka zawiera mnóstwo pięknych słów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te inspiracje na białych ścianach i tłach! kotek wymiata;) http://bez-metki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! :) Uwielbiam zdjęcia typu tumbrl! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł na post! Inspiracji nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje, uwielbiam takie jasne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje<3 Więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post . Mam mały niedosyt ! Chcę więcej takich inspiracji. Plusem są super zdjęcia. Oby więcej takich postów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh dla mnie listopad to też nie jest ulubiony miesiąc, ale da się przeżyć choćby na takie deszczowe dni fajne jest pooglądać takie inspiracje.
    Są świetne i do tego genialne cytaty
    Mój najlepszy cytaty
    "Nie przeciągaj pożegnania. Zdecydowałeś się odejść - to odejdź". Kocham małego księcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię posty z inspiracjami. Masz bardzo ładnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to uwielbiam posty o inspiracjach i jeszcze bardziej lubie o TUMBLR inspiracjach ♥ a inspiracje i post jest świetny! Czekam na więcej takich inspiracji TUMBLR bo są cudowne!

    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiamy tego typu inspiracje! <3 Cytat z Małego Księcia jest rewelacyjny! *.* Bardzo fajny wpis kochana ;) Prosty, a robi wrażenie :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczęłaś faktycznie czymś prawdziwym-obraz deszczowego miesiąca jakim jest listopad.. JEdnak te inspiracje.. to strzał w 10! Jasne, przejrzyste zdjęcia, delikatne, typowo wiosenne i letnie, a nawet zimowe, ale w zadnym stopniu nie przypominajja deszczowego listopada. Podoba mi się to! \http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/autumn-haircare-hairvity.html

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny pomysł na przeplatanie zdjęć z cytatami! ;) przyjemnie się przegląda
    msflowless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś bardzo ładne i estetyczne zdjęcia. Uwielbiam jasne, przejrzyste obrazki. Przyjemnie się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przeciągaj pożegnania. Zdecydowałeś się odejść - to odejdź.
    To chyba najwspanialszy cytat :) i 100% w nim racji. Inspiracje, świetne ;) .
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny przejrzysty post! Podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądre i prawdziwe słowa !!!!

    Bardzo fajny post !

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam przeglądać takie zdjęcia :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne te zdjęcia <3
    http://blogmarinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są przepiękne, często przeglądam strony typu pinterest czy tumbrl i zazdroszczę każdemu kto umie takie robić. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł na post! :) Wygląd bloga jest na prawdę super, strasznie mi się podoba i zostaję tutaj na dłużej, obserwuję! ♥
    Zapraszam również do mnie:
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje! :) Bardzo ładny blog, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  26. Już nie udawaj, że nie słyszałeś, co pomyślałam

    Świetne

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne cytaty wybrałaś <3 Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia. Czuję się zainspirowana ;) Więcej takich postów poproszę!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  30. Inspiracje świetne, ale zdecydowanie większą uwagę zwróciłam na te cudowne cytaty ! *.*

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne inspiracje i ciekawe teksty :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam przeglądać Tumblr'a :) Nawet sama kiedyś miałam tam blog, gdzie umieszczałam inspiracje i ulubione obrazki :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe inspiracje masz dobry gust.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. prześliczne cytaty! Musisz częściej dodawać takie posty kochana. Bardzo fajnie to wszystko dopasowujesz. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu.Może u mnie też znajdziesz jakąś motywacje? Jeśli chcesz to zapraszam www.brooowngirl.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne inspiracje i cytaty również. Tylko nie wstawiaj dwa razy tego samego zdjęcia :( pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne zdjęcia jak i cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog! <3

    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zdjęcia fajne ale co do cytatów to mało, z którym się zgadzam :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne inspiracje, uwielbiam przeglądać właśnie tumblr w poszukiwaniu takich inspiracji ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba, zostań moim stałym czytelnikiem. Będzie mi mega miło <3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam oglądać inspiracje. Cytaty to fajne dopełnienie ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam przeglądać inspiracje! Ostatnio wciągnełam się w WeHeartIt ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia i ciekawe cytaty. Fajny pomysł z przeplataniem tekstu ze zdjęciami.
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega pozytywny post! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post uwielbiam takie posty TUMBLR bardzo mi się podoba moda TUMBLR. Świetne zdjecia i wszystko jednym słowem cudowny post ♥
    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. swietne inspiracje, lubie takie posty :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam inspiracje bardzo lubię takie posty :D

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tumblr. Świetne są takie posty, mega dużo inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja w gorsze dni uwielbiam pooglądać inspiracje z tumblra :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne cytaty! Szczególnie ten z Małego Księcia! I inspiracjami też idealnie trafiłaś w mój gust ;) Więcej, poproszę! <3

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Osoby, do których najtrudniej się zbliżyć, okazują się najbardziej warte tego, żeby je poznać. <<<< mój ulubiony cytat ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia