czwartek, 30 listopada 2017

Fajne rzeczy LISTOPAD

Jak widać było w poprzednim miesiącu z blogiem ruszam pełną parą. Właśnie reaktywuję serię na blogu "Fajne rzeczy". Zbiór kilku kosmtyków, ubrań, czy dodatków z całego miesiąca? Czemu nie! Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu! :)

Pierwsze cudeńko to świetna paletka od firmy Revolution. Znana dużej liczbie osób, ja wybrałam kolory nude, bez świecidełek. Wybór kolorów jest tak szeroki, że ja miałam duuuży problem wybrać.  Jestem zakochana w niej po uszy! :)



Konturowanie twarzy dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ podkreśla rysy twarzy. Postanowiłam wypróbować nowy produkt od Maybelline, mianowicie stick do konturowania. Używam około 2 tygodnie i jestem bardzo zadowolona, polecam każdej dziewczynie, która chce spróbować czegoś nowego! :)




Piękny kolorek od NeoNail poruszył moje serce. Jesienny, w 100% pasuje do panującej ponurej pogody. Jestem wielką fanką tej firmy i moja kolekcja robi się większa z miesiąca na miesiąc. Wypróbuję go i na pewno Wam pokaże jak on się prezentuje!



Pomadka od Golden Rose jak dla mnie jest hitem! Piękne matowe wykończenie i duży wybór kolorów. Narazie mam jedną na próbę, jednak na pewno dokupię jeszcze kilka odcieni. :)



Pędzle, które przekonały mnie początkowo swoim wyglądem. Gdy przyszły zaskoczyła mnie ich jakość, która jest porównywalna do pędzli, które kosztują ok. 80-90 złotych. Ich wygląd dodatkowo nadaje im uroku! 



 Na ten piękny zegarek polowałam dosyć długo, aż wreszcie dostałam go w prezencie <3 Świetnie wygląda, dopasuje się do każdej stylizacji. Polecam każdej miłośniczce zegarków! :)



Na dzisiaj to tyle, zapraszam do siebie! <3







12 komentarzy:

  1. lakier oraz szminka mają naprawdę prześliczny kolorek *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery hybrydowy ma cudowny kolor, kusisz ;)
    Paletka również w moim stylu, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest genialna!!! Śliczne kolory! Jest moim faworytem tego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka i kolor lakieru super. Takie odcienie lubię na jesień

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowne kolory - zarówno paletka, szminka jak i zegarek! :) Tego ostatniego Ci bardzo zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg ta paletka jest zajebista!!

    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/1-rozdzial.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier, pędzelki, zegarek i paletka <3 cudowne rzeczy chyba będę musiała zastanowić się nad tą paletką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze są napigmentowane kolory z tej palety? Ja mam świecąca i jestem zakochana 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty z firmy Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia