piątek, 20 kwietnia 2018

| Nowości kosmetyczne | Rossmann -55%

Hej kochani! Kwiecień to dla mnie dosyć intensywny miesiąc, szkoła, ostatnie poprawianie ocen,  prawo jazdy... Nie było mnie cały miesiąc, ale mam usprawiedliwienie.. Prawko zdane!!! Nie było łatwo, stresu co niemiara, ale każdy musi to przejść, ja już mam z głowy!  Więc wracam na bloga z nową energią i wymarzonym "prawkiem". :) Dzisiaj przychodzę z moimi perełkami ze znanej wyprzedaży w rossmannie. Zakupy nie były duże, jednak postanowiłam zrobić o tym posta. 




Na pierwszy ogień oczywiście wszystkim znany podkład od firmy Bourjois - Healthy Mix. Zawsze używałam odcieniu 51, jednak teraz postawiłam na 50. Jeden flakonik wystarcza mi mniej więcej na półtorej miesiące, to jest mój czwarty i na pewno nie ostatni. Chyba nie muszę mówić o jego - jak dla mnie, znakomitych zaletach. :)

Cena normalna ok. 65 zł
Po promocji ok. 25zł.
Taka cena spowodowana była obniżeniem ceny normalnej do 45 zł.


Paletka od Revolution to jak dla mnie hit. Kupiona co prawda w drogerii, ale jest to w mojej toaletce totalna nowość, która mnie bardzo zaskoczyła. Dużo słyszałam o tej paletce, jednak wcześniej zdecydowałam się tylko na matowe odcienie. Ponad tydzień testowania, jak na tą chwilę jestem zachwycona. 

Cena ok. 30 zł.



Błyszczyk od firmy Rimmel to także moja nowość. Wybrałam delikatny kolor, który nakładam na jedną z matowych pomadek. Na ustach jest mało widoczna, zdecydowanie lepiej wygląda z podkładem. 

Cena normalna ok. 20 zł
Cena po promocji ok. 10 zł



Matowa pomadka także od firmy Rimmel. Powiem szczerze,  pierwszy raz mam taki odważny kolor na ustach! Oczekujcie na moim insta KLIKKLIK, który powoli się rozwija nowej fotki z tym pięknym kolorkiem na ustach. <3

Cena normalna ok. 32 zł
Cena po promocji ok. 16 zł



Tusz do rzęs Colossal go extreme  z serii która mi podpasowała, wcześniej miałam złoty i fioletowy, 

teraz postawiłam na żółty. Po połączeniu z Colossal big shot rzęsy są świetne! Tusz Go extreme to także nowość w mojej toaletce. 

Cena normalna ok. 37 zł
Cena po promocji ok. 18 zł



Na dzisiaj to tyle nowości kosmetycznych. Zapraszam do siebie <3


Wybrałyście się do Rossmanna? Jakie są Wasze nowe zdobycze?


15 komentarzy:

  1. Peletka wygląda bombowo! Fajny post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cienie Revolution, blyszczyk i pomadka swietne! *_*
    Pozdrawiam!
    +Gratulacje!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka :) Widzę, że zakupy promocyjne jak najbardziej udane! Mi udało się zakupić podkład z którego jestem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam dłuższy czas właśnie nad Healthy Mixem- półtora tygodnia to ciut mała wydajność :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka super, ma ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam podkłady z Bourjois. Jedne z nielicznych drogeryjnych podkładów, które nie zapychają i mają piękne żółte odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych kosmetyków jeszcze, ale nad mascarą się zastanawiam 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie kuszą te paletki z Revolution, ale wiem, że kupie i bedzie lezec, bo rzadko maluje oczy, ale cudo jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka bardzo mi się podoba i ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje. Prawo jazdy dopiero przede mną, ale już teraz nie mogę się doczekać, w końcu to swego rodzaju komfort, kiedy ma się już to prawo jazdy i samochód. W Rossmanie zrobiłaś naprawdę fajne zakupy. Ja tym razem odpuściłam sobie promocje, i tak pewnie większość kosmetyków, by u mnie leżała, ale warto skorzystać raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zdania prawa jazdy. :) Przyznam, że najbardziej spodobała mi się paletka cieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paletka :)
    http://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tego błyszczyku matowego, jeszcze go nie wypróbowałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia