środa, 1 sierpnia 2018

Fajne rzeczy ~ Lipiec

Cześć kochani! Za mną długa przerwa wakacyjna, którą zapełniła praca jednak już do Was wracam. Narobiło mi się dużo zaległości, ponieważ przyszło do mnie kilka paczek, jednak postanowiłam zacząć od  stałej serii na blogu, czyli moich ulubieńców poprzedniego miesiąca. Moja ukochana seria, która jest już rutyną, zobaczcie co udało mi się upolować w lipcu.

Na pierwszy ogień odkrycie miesiąca, czyli piękna paletka cieni od firmy Catrice. Piękne błyszczące odcienie są totalnym hitem, świetnie pasują do wakacyjnych stylizacji. 



Maseczka nawilżająca od firmy SKIN79. Ponad tydzień nie znalazłam czasu na nałożenie jej na twarz, dopiero wczoraj mogłam ją wypróbować. Moja skóra twarzy jest nawilżona, więc maseczka spełniła moje oczekiwania w 100%! :)



Korektor, którego używam od dłuższego czasu, jednak trafił do ulubieńców Lipca. :) Piękny, jasny odcień, który jest idealny dla mojej cery. Jest jasny, ale nie daje efektu 'Pandy' pod oczami. 



Seria tuszy od Maybelline jest raczej każdemu znana, miałam już 3 kolorki (opakowania), jednak czarny mam pierwszy raz. Łączę zazwyczaj 2 tusze, dzięki temu mogę uzyskać super objętość! :)



Płyn micelarny od Garniera był już w ulubieńcach grudnia, jednak od tego czasu zapomniałam o nim i zakochałam się w innym środku do zmywania makijażu. Po ponad półrocznej rozłące wracam do niego! :)



Piękne spodenki w kwiatowy wzór to totalny hit tego lata. To co najbardziej mi się w nich podoba, to że mają wysoki stan. Mimo, że nie przylegają do ciała daje to mega efekt. 




Na dzisiaj to tyle, zaobserwujcie bloga i czekajcie na więcej, ponieważ mam dużo do nadrobienia! :)

Zapraszam także na mojego instagrama, na którego także powracam po dłuższej przerwie.


15 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy! Najbardzie wpadła w oko mi ta paletka cieni, nic dziwnego, gdy tak się błyszczy :D ! Spodenki również cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow paleta jest świetna, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska mnie zainteresowała :) Świetne spodenki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletką jestem oczarowana. Korektor posiadam i dobrze mi służy :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka ma piękne cienie! Tusz bardzo lubie ale tego korektora nigdy nie próbowałam. Urocze spodenki idealne na wakacje. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maseczka w płachcie bardzo mnie zaciekawiła :) Lubię efekt nawilżenia po użyciu masek, więc moje oczekiwania również na pewno by spełniła :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwie się, że te rzeczy trafiły do Twojego zestawienia.
    Bardzo ładne spodenki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Catrice lubię paletkę korektorów do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nic, ale o korektorze słyszałam dużo dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam tego płynu micelarnego, jest to jeden z niewielu kosmetyków, jaki moja cera toleruje :) Nie jest najtańszy, ale jak coś, to w internetowej aptece Melissa można go dostać trochę taniej niż w innych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te spodenki:) Idealne na letnie upały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta paleta 😊 Spodenki również mi się bardzo podobają jeszcze na taką pogodę są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, rzeczy są naprawdę świetne! Swojej koleżance z klasy na Mikołajki kupiłam paletę z tej serii i jest mega zadowolona, także również polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę zdobyć podobne spodenki! Szkoda że już za zimno:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia