środa, 3 października 2018

Moje top 6 - Tych kosmetyków nigdy u mnie nie zabraknie

Hej kochani! Jesień uderzyła pełną parą, a co za tym idzie złapała mnie choroba nazywana kocykoherbatka! Maturka także swoje robi, nauki dużo, na dodatek choroba nie pomaga mi w przygotowaniach.. Znalazłam trochę wolnego czasu na zrobienie kilku zdjęć i napisanie posta, a niżej zobaczycie efekty!

Na pierwszy ogień nie zawody tusz o Maybelline, który pojawił się u mnie nie raz. Właśnie zaczęłam 4 opakowanie i mogę z czystym serduszkiem polecić każdej z Was! :)

Cena internetowa: ok. 20 zł
Cena stacjonarnie: ok. 37 zł





Piękne trio od Revolution. Jak widać używam tylko bronzera oraz rozświetlacza. Mam tzw. sticka do konturowania, jednak osobiście częściej używam właśnie tej paletki.  Polecam każdej miłośniczce takich rozwiązań! :)

Cena internetowa: ok. 18 zł
Cena stacjonarnie: ok. 22 zł



Maseczki od firmy Selfie project chyba zna każdy. Osobiście uwielbiam je, gdy tylko mam okazję robię sobie ich zapas. Myślę, że większość z was wie co to za maska i jak cudowne ma działanie.

Cena stacjonarnie: ok. 11 zł






Każdy kosmetyk, który tu przedstawiam na pewno większości jest znany, tak jest i z tą pomadką. Bardzo znana i raczej uwielbiana pomadka od Golden Rose. Mam ją bardzo długo, jest wydajna, a przede wszystkim ma piękny odcień! :)

Cena internetowo: ok. 20 zł
Cena stacjonarnie: ok. 18 zł (ja kupiłam w drogerii polskiej w moim miasteczku)





Masło kakaowe jest świetne, nie ważne pod jaką postacią! Jednak jako krem spisuje się bardzo dobrze, zapach jest świetny. Używam go często pod makijaż lub na noc.

Cena internetowo: ok. 4 zł
Cena stacjonarnie: ok. 5 zł



Na dzisiaj to tyle, zapraszam Was na kolejne posty oraz do siebie
INSTAGRAM KLIK


Oraz na wyprzedaż szafy za grosze, gdzie już dzisiaj pojawią się nowe rzeczy!
Wyprzedaż szafy KLIK


16 komentarzy:

  1. Posiadam te trio i jestem mega zadowolona ale też i masło kakaowe sprawdza się świetnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie twój post. Lubię czytać o kosmetykach, bo zawsze dowiaduję się czegoś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka od Selfie Project - rewelacja. A pomadka o nr 13 to jedna z moich ulubionych��

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuszu nie miałam, ale od dawna mnie kusi i podoba mi się ta jego szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nawet nie pamietam, kiedy malowałam rzęsy, chyba z 2 miesiąe temu, na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie się, że te produkty znalazły się w TOP 6. Tusz wygląda fantastycznie, a kolor pomadki momentalnie mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się zastanawiam czy warto kupić to trio :) a teraz po zmianie w makijażu wygrywa u mnie bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tylko masła kakaowego i u mnie także sie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tylko pomadki Golden Rose i kremu z masłem kakaowym. Oba kosmetyki uwielbiam i często do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie polubiłam się z tym tuszem, ale krem z masłem kakaowym to u mnie must have!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor pomadki :) Krem Ziai lubiłam stosować na dłonie i stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tylko pomadki z Golden Rose, które i ja lubię, i masło z Ziai, ale to zupełnie się u mnie nie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz jest świetny tak samo jak pomadka z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kosmetyki. Kilka z nich mam i bardzo lubię. Dobrze mieć takie swoje ulubione produkty w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia