wtorek, 12 maja 2020

Nowości od FemmeLuxe

Hej kochani! Wracam do Was po dosyć długim czasie. Długim, ale za to intensywnym. Ostatnio zrobiłam zakupy w sklepie Femme Luxe i przychodzę, aby się nimi pochwalić! Teraz podczas pandemii zakupy przez internet są wygodniejsze, nie muszę do nich zakładać maseczki... ;) Paczka mimo, że z UK była u mnie po około 7 dniach, także chwalę i polecam. :)
Zacznę od rzeczy, która od momentu zamawiania, aż do teraz podoba mi się najbardziej. Jest to Sukienka midi . Ubrania, które noszę na co dzień są zazwyczaj  w kolorach ciemnych, a ta sukienka jest serio wyjątkiem! Jest boska. Gdy otworzyłam przesyłkę i dotknęłam materiału pomyślałam "Aha, ślizgi materiał.." O dziwo materiał jest milusi w dotyku, a podczas noszenia wygodny. :)

Zamówiłam trzy sukienki. Drugą z nich jest niby klasyczna, ale nieklasyczna Mała czarna. Kto nie lubi zwykłej sukienki? Do niej trampki lub klapki i gotowe, a jak wygodnie.. Szukałam czegoś co jest klasyczne, ale też inne - znalazłam. Oczywiście do niej chyba nie założę trampek, ale coś innego na pewno znajdę, jest wygodna i bardzo fajnie leży. 


 Jak wspomniałam zamówiłam 3 sukienki. Niestety, ale ostatnia - Biała na ramiączka nie jest chyba dla mnie, bo... nie zmieściłam się. Myślę, że to nie wina rozmiarówki, a moja.. ;) Całe szczęście mogę Wam ją pokazać dzięki mojej wspaniałej modelce.
Sukienka jest serio świetna, a od środka ma materiał bawełniany - co za tym idzie nie będzie przyklejał się do ciała. ;) 


Czas na ostatnią rzecz. Kto nie lubi spodni? Ja postawiłam na klasyczne spodnie. Podwinięte nogawki nadają im uroku. Zawsze chodziłam tylko i wyłącznie w rurkach, nigdy nie chciałam spróbować nawet przymierzać luźnych, ale przed pandemią kupiłam spodnie typu boyfriend i jak już gdzieś wyjdę to tylko w nich.. ;) 




Brakuje mi tu tylko body... Może znajdziecie coś także dla siebie? Ja może jeszcze się skuszę na zamówienie, będzie mniej sukienek - postawie na bluzki! :) 

5 komentarzy:

  1. Spodnie świetnie na Tobie leżą i super je wystylizowałaś ! podwinięte nogawki robią robotę :)
    * dwie pierwsze sukienki całkiem OK. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sa te spodnie. Mi tez na tej stronie brakuje body. Podoba mi sie również pierwsza sukienka. Bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są naprawdę ekstra. A jeśli chodzi o sukienki, to pierwsza podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga, czarna sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak! zdecydowanie spodnie podobają mi się najbardziej ;)!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia