poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Kosmetyki The Ordinary

Cześć! Wracam do Was z długo wyczekiwaną przeze mnie recenzją kosmetyków od firmy The Ordinary. Produkty tej firmy myślę, że znane są każdemu z Was, jeżeli nie to zapraszam do mojej szczerej recenzji oraz odczuć. 

Peeling kwasowy AHA 30% + BHA 2% 30ml.
Peeling, który znany jest jako krwawy peeling. Zanim zdecydowałam się na zakup przeczytałam masę opinii na internecie. Każda przeczytana recenzja była pozytywna, jednak przestraszona byłam mocą oraz działaniem. Ostatecznie zdecydowałam się. Co najważniejsze peeling zrobiłam dopiero trzy razy. Pierwszy raz nałożyłam "na próbę", aby sprawdzić czy nie jestem uczulona. Po kilku dniach nałożyłam preparat na całą twarz, jednak po pięciu minutach zmyłam peeling, aby nie uderzać od razu z grubej rury. Drugie i trzecie użycie było już według zaleceń. Jakie wrażenia? Nic nowego, nic innego niż 95% użytkowniczek nie napiszę.. Sprawdził się także u mnie. Już po pierwszym, pięciominutowym użyciu widziałam, że jest inaczej.
ZALETY:
- Cena,
- Wydajność!!!!
- Wyrównanie tekstury skóry,
- Oczyszczenie,
- Kolor (krwistoczerwony, dzięki temu bardzo łatwo go zmyć),
- Bezzapachowy,
- Rozjaśnia przebarwienia.
WADY:
- Dostępność (a raczej częsty jej brak).

Serum z 10% Witaminą B3 i 1% cynkiem
Serum, które zadziałało u mnie dopiero po około dwóch tygodniach stosowania. Na początku preparatu używałam jedynie wieczorem, starałam się powoli do pielęgnacji wprowadzać kwasy, aby nie zrobić sobie krzywdy. W pierwszym tygodniu byłam wręcz zła, ponieważ nie zauważyłam poprawy, co więcej, wyskoczyło mi kilka dodatkowych niedoskonałości. Jednak myślę, że było to spowodowane nałożeniem się w czasie dwóch trzech czynników: zmiany klimatu, nowa pielęgnacja i działanie comiesięczne hormonów. ;) Od tygodnia widzę znaczną poprawę i z dnia na dzień jest coraz lepiej.
ZALETY:
- Cena,
- Wydajność,
- Widoczne zmniejszenie porów,
- Matuje,
- Rozjaśnia przebarwienia, u mnie zadziałał w 99%,
- Minimalizuje niedoskonałości.
WADY:
- Produkt jest lepki,
- Dostępność (brak).

Serum pod oczy z Kofeiną i Zieloną herbatą 30ml. 
Odkąd pamiętam mam bardzo widoczne wory pod oczami, więc chciałam znaleźć produkt, który chociaż w kilku procentach zniweluje ten problem. Udało się, ponad trzy tygodnie stosowania i efekt jest widoczny. Wory były, są i będą, jednak widzę, że są mniej widoczne. Po każdym użyciu produktu czuję delikatne wysuszenie, jednak kremy nawilżające pod oczy i wszystko jest w jak najlepszym porządku.
ZALETY:
- Wydajność,
- Cena,
- Produkt wegański,
- Niwelowanie cieni,
- Ujędrnienie.
WADY:
- Delikatne wysuszanie.

Azelaic Acid Suspension 10% Kwas Azelainowy 30ml. 
Krem, który kupiłam ze względu na częste pojawianie się na mojej cerze pojedynczych niedoskonałości. Jedyne co mogę powiedzieć to, że działa. Jest świetny na niedoskonałości, które dopiero się pojawiają. Jest wydajny, bezzapachowy.
ZALETY:
- Cena,
- Działanie na niedoskonałości,
- Zmniejsza pory, 
- Zmniejsza zaskórniki, 
- Wygładza cerę.
WADY:
- Wysuszanie, 
- Mała wydajność. 


Tonik peelingujący z 7% Kwasem Glikolowym 
Prz mojej codziennej pielęgnacji zazwyczaj pomijałam krok tonizowania twarzy, jednak postanowiłam spróbować. Tonik od firmy The Ordinary spełnia to co ma spełniać - delikatnie złuszcza. Jak widać na zdjęciu niżej jest bardzo wydajny, używam go codziennie, wystarczy odrobina produktu, aby przemyć całą twarz.
ZALETY: 
- Delikatne złuszczenie,
- Wydajność, 
- Nie wysusza,
- Brak pieczenia,
- Wyrównanie kolorytu,
WADY:
- Nie dla wrażliwej skóry.

PAMIĘTAJ!
Przy używaniu kwasów konieczne jest używanie kremów z filtrem UV! Jest to konieczne, dla własnego zdrowia.

Pochwalcie się, czy używacie kosmetyków firmy The Ordinary? Jak działają?

Zapraszam do siebie
Instagram KLIK

4 komentarze:

  1. The Ordinary znam jedynie z Instagrama tak naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego na temat tych kosmetyków, ale wiem też, że nie są one najtańsze... Kiedyś, jak będzie mnie stać, to wypróbuję 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kosmetyki. Jedne z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzę tę markę, ale sama nigdy nic z niej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia