niedziela, 3 grudnia 2017

Tumblr inspirations #5 / Niedzielne inspiracje ♥

Dzień dobry wieczór! Właśnie przyszłam do Was z nowymi inspiracjami na niedzielę, a właściwie na końcówkę niedzieli i tego tygodnia. Nie ma nic lepszego niż kilka zdjęć i cytatów z tumblra! :)






Wciągasz jak video gra

kradniesz mój najlepszy czas




Piękno można odnaleźć wszędzie, nawet w rzeczach,które cię przerażają.



Trzech ludzi może zachować sekret, pod warunkiem, że dwóch z nich nie żyje.



Czekam tu na Ciebie jak na zachód słońca



To wszystko przez stres,od śmiechu do łez i tak odnajdę sens.



Ucz się wczoraj, żyj dla dzisiaj, miej wiarę w jutro.




Każdy dzień jest inny, zadbaj o to żeby w każdym było coś wyjątkowego.




Wciągasz jak video gra

kradniesz mój najlepszy czas




Krocz tak, jakby za tobą szło trzech mężczyzn.



Na dzisiaj to tyle inspiracji, mogę zdradzić, że kolejne będą trochę szybciej niż w niedziele i dopasują się do zbliżąjącego się okresu.. ;)
INSTAGRAM
WYPRZEDAŻ SZAFY
TUMBLR

27 komentarzy:

  1. Świetny post a twn czarny zegarek jest cudowny😍❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis , Ciekawe inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje. Można naprawdę zaciągnąć wielką inspiracje. Zawsze podobały mi się zdjęcia tumblr. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspiracje! <3
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo inspirujące zdjęcia, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje i jakie cudowne zwierzątka na zdjęciach, zakochałam się! <3


    www.nozi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Uwielbiam szukać inspiracji na Tumblr, chociaż ostatnio przerzuciłam się na Pinterest :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam oglądać takie inspiracje :D są bardzo piękne i kolorystycznie do siebie zbliżone.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie posty polepszają dzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. https://androidhand.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać takie inspirujące zdjęcia! A ostatni cytat spodobał mi się najbardziej :D Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wpis i fantastyczne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, faktycznie dobre te inspiracje! Dwa z podanych cytatów już znałam :) i zdjęcia równie genialne!

    lauvrie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne inspiracje ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać takie inspiracje. Oby więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia takie bardzo w ''moim stylu'' pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że inspiracje w moim guście! Uwielbiam oglądać takie foty. A ten kotek - przecudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te inspiracje, bardzo mi się podobają 😘
    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post!!!!!!!!! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia