czwartek, 11 stycznia 2018

Makeup routine

Hej kochani! Wracam do Was z postem jakiego jeszcze nie było, a mianowicie moja codzienna rutyna makijażowa. Dawno już myślałam o tym wpisie, jednak dopiero teraz zdecydowałam się na napisanie go. Mój makijaż nie jest jakiś wyszukany, czy profesjonalny, ale staram się i uczę z każdym dniem. Co do kosmetyków jestem osobą, która lubi testować, więc teraz używam takiego podkładu, a a za miesiąc będzie zupełnie inny. O tym więcej w poście... ;)





Zaczynając od pędzli wszystkie zakupiłam na aliexpress. Wspomniałam już kiedyś o chińskich pędzlach i jak mówiłam - są dobrej jakości. Wolę zmienić częściej pędzle i tym się kieruje. Są miękkie i fajne. Co do zastosowania każdy ma swój indywidulany punkt, który do czego. :)



Oczywiście zacznę od bazy. Myślę, że każdemu dobrze znana. Początkowo używałam białej tj. ''Efekt rozświetlenia", który takim nie był.. Przestawiłam się na tą właśnie lekkawo różową i jestem z niej zadowolona. 



Co do podkładu mam właśnie dylemat, jak pisałam na początku lubię testować, kombinować.. Podkłady zmieniam często. Fakt - trafiłam już na jeden, czy dwa, które były idealne. Mam oczywiście je w kosmetyczce i sięgam po nie wtedy kiedy mam... kaprys i ochotę właśnie na niego. Podkład od Bourjois mam od ostatniej wyprzedaży w rossmannie, catrice kupiłam w grudniu. Oba są świetne i przemówiły do mnie, używam ich po prostu na zmianę! :D



Koretora używam praktycznie zawsze. Wszystkim raczej dobrze znany od frimy Rimmel Match Perfection. Jak widać na załączonym obrazku jest na wykończeniu... Już od 2 miesięcy! :D 



Co do pudru, wieeeele, bardzo dużo już ich przetestowałam i jakoś żaden mi nie podpasował. Na pewno także wszystkim znany Rimmel Lasting Finish. Może nie jest jakoś super świetny, ale podoba mi się to, że super wygładza i nadaje fajny efekt końcowy. :)



Konturowanie jest dla mnie dosyć ważne, nadal nie umiem tego robić perfekcyjnie, BA! Nadal nie umiem tego zrobić dobrze.. Jednak metodą prób i błędów nadal się szkole. Stawiam zazwyczaj na trio od wibo, jednak coraz częściej zadarza mi się użyć sticka. Jak widać trio także na wykończeniu, od pewnego czasu szukam czegoś nowego.. ;)



Do rzęs używam dwóch tuszy od  Maybelline. Jestem z nich bardzo zadowolona, żółty jest ze mną około roku i raczej szybko się go nie pozbędę, co do drugiego mam jeszcze pewne wątpliwości, ale daje mu nadal szansę.. :) 



Co do brwi dużo nie opowiem, ponieważ mam strasznie ciemne, wystarczy że są dobrze wyregulowane i już wyglądają jak dla mnie dobrze. Oczywiście staram się kombinować i używam zestawu od Wibo oraz kredki od Revolution.



Mój makijaż oczu prawie zawsze ogranicza się tylko i wyłącznie do tuszu, jednak zdaży mi się użyć kilku cieni. Jeżeli tak się zdaży używam tylko matowych widocznych na zdjęciu. Jak dla mnie są świetne! :)



A Wy jakich kosmetyków używacie na codzień? Które z powyższych są Wam znane i lubiane przez Was? ;)

Insta *klik*

21 komentarzy:

  1. Kurcze te bazy z Bielendy mnie bardzo ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam kremu bb z garniera (mam tlusta cere), korektor Astora, tusz aktualnie z maybelline. Ale jakos mi nie podszedl bo szybko zaczal sie kruszyc. Kredke do oczu loreal. Puder Inglot. Cieni uzywam bardzo zadko 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pędzelki, widać, że lubisz eksperymentować w kosmetykach :* ja na codzień używam tak w dobrej mierze tylko tuszu do rzęs rimmela i ewentualnie do brwi konturowki a tak to nic :*

    Pozdrawiam, luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty, a pędzelki to jakieś cuuudo :)
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle piękne, też takie sobie zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i lubię większość produktów, które pokazałaś! :) Ale przede wszystkim podobają mi się pędzle

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pędzle <3 Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna rutyna :) Cudowne pędzelki!
    Ja używam innych produktów - ulubieńców! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: lublins.blogspot.com

    Ps. Zaobserwowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te pędzelki i jak najbardziej na plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używamy bardzo podobny zestaw kosmetyków. Nie znam tylko tych pędzli, ale ostatnio myślę o ich zamowieniu

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ta baza zapycha? chciałam ja kupić ale boję się wysypu na twarzy :(
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę tę bazę z bielendy, chyba będę musiałą ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie czekałam długo na opinie o pędzlach z aliexpress, ponieważ sama zastanawiam się nad kupnem podobnych pędzli jak na powyższym zdjęciu. Spodobał mi się twój post i na pewno wpadnę tu jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam zupełnie inny zestaw kosmetyków, ale maluje się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne pędzle :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/2018/01/stylizacja-118.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do pędzli to są cudne, zresztą kilka dni temu zamówiłam sobie te same i mam nadzieję, ze fajnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie kupić sobie ten podkład z catrice. Maluję się od święta więc nie mam jakiś ulubionych produktów :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz paletki, wszystkie kosmetyki są mi dobrze znane! Pędzle są przepiękne ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedynie nie miałam okazji wypróbować podkładu z catrice:) Muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia