wtorek, 20 lutego 2018

L’Oréal Paris True Match - moja opinia / Cocolita.pl

Cześć kochani! Luty prawie za nami, a szczerze mówiąc nawet nie wiem kiedy minął styczeń.. Ale cóż, godzę się z przemijalnością dni, czasu i przybywam z nowym postem. Dzisiaj o bardzo znanym podkładzie od L'Oreal. Myślę, że podkład jak i firma każdemu znane.. :)


Niedawno przyszła do mnie paczka od Cocolita.pl. Złożyłam małe zamówienie na próbę, mianowicie podkład wyżej wspomiany, korektor od Catrice oraz stick do konturowania od Maybelline, miałam go już wcześniej, więc jeżeli jesteś ze mną dłużej na pewno pamiętasz jak o nim pisałam. :) Dzisiaj jednak zajmiemy się podkładem od firmy L'Oreal. True Match zamówiłam na próbę, słyszałam wiele opini o nim, więc pomyślałam a co tam.. Spróbuję! :) W Rossmannie jak wiecie ceny są wygórowane, dlatego zamówiłam na stronie Cocolita, gdzie jest on bardzo, ale to bardzo dużo tańszy. Podkład już od początku mi się spodobał, uwielbiam gdy buteleczki mają pompkę, wtedy pobieranie produktu jest po prostu łatwe. Wzięłam najjaśniejszy odcień jaki proponuje firma, byłam w miejscowej drogerii, ponieważ przez internet nie umiałam ocenić jaki odcień będzie dla mnie dobry. Konstystecja jest fajna, podoba mi się to, że nie potrzeba dużo podkładu do wyrównania kolorytu oraz do widoczności go, dzięki temu zyskuje na wydajności, a dla mnie nie ukrywam, że jest to ważne.

Cena: stacjonarnie ok. 60 zł, sklepy internetowe ok. 30 zł
Kolor: 1.N IVOIRE
Opakowanie: Szklany flakonik z pompką
Pojemność: 30ml

PLUSY:
- Ładna, minimalistyczna buteleczka,
- Dobra cena (internetowa),
- Buteleczka z pompką,
- Duży wybór odcieni,
- Fajna konsystencja,
- Bardzo dobre krycie!!
- Wydajność,


MINUSY:
- Wymaga delikatnej poprawki po kilku godzinach,





Na dzisiaj to tyle, a ja zapraszam Was serdecznie do siebie na mojego Instagrama, gdzie pojawiło się nowe zdjęcie! Chętnie zobaczę Wasze instagramy, więc wbijajcie zostawiajcie obserwacje, serduszka a na pewno pojawię się u Was! <3

Wmuchiewicz KLIK


27 komentarzy:

  1. Mam go i jest moim ulubieńcem !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra cena i dobre krycie! To najważniejsze! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to opisałaś. Zazwyczaj nie używam podkładów, ponieważ czuję się jakbym miała maskę i do tego skóra mnie swędzi. Lecz wybróbuję tego podkładu, może to on będzie strzałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kolor. Muszę się rozejrzeć za tym podkładem bo mój się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ten odcień wyjątkowo udał się. Jak porownywałam inne albo zbyt różowe albo żółte. Nigdy nie używałam podkładów z Loreala, jakoś nie przekonuje mnie ta marka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o kosmetyki czy produkty L'Oréal to są świetne, a dodatkowo nie są drogie. Nic tylko kupować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tego podkładu, jest świetny ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zachwycona tym podkładem. To mój hit. idealny kolor, mega krycie ( co dla mnie jest koniecznością) ale ma tak lekką konsystecję i daje naturalny efekt. Co przy tych kosmetykach kryjących jest rzadko spotykane. Ciężko będzie mi go zmienić ;) Tylko nie polecam kupować go w rossmanie, tam cena jest strasznei zawyżona

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś to miałam i sprawdzał się super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie mialam, dzieki za recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś go przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo różnica cenowa jest naprawdę spora dlatego właśnie wole zamawiać przez internet. Słyszałam o tym podkładzie ale nie miałam możliwości jeszcze przetestować,pozdrawiam
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wypróbuje ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że nie byłam z niego zadowolona-krótko się trzymał na twarzy :/ za taką cenę (60zł)spodziewałam się czegoś lepszego :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie poszukuję nowego podkładu, wydaje mi się, że ten się sprawdzi ;))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten sam kupiłam ostatnio podkład i jest wspaniały jak dla mnie oraz uwielbiam kosmetyki z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie ten podkład już od dłuższego czasu, aczkolwiek moim ulubieńcem od lat pozostaje produkt marki Lumene, ahhh przeżywam wewnętrzne rozterki! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z moich ulubionych podkładów. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie jeden z najlepszych podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten podkład! świetnie się u mnie spisuje!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko fajnie, tylko po co wydawać tyle kasy na podkład który po kilku godzinach trzeba poprawiać

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo lubię ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  23. great post dear,well i have it and it worked great,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ulubiony podkład:)
    Zaobserwowałam i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia