środa, 12 września 2018

Nowości od Zaful

Witam! Wreszcie czuję się na siłach, aby dodać bardzo zaległy post z zamówieniem od firmy ZAFUL. Paczka dotarła do mnie w lipcu, jednak mój pobyt za granicą przedłużył się, a gdy już wróciłam miałam pełno spraw.. Na szczęście dałam radę wszystko ogarnąć i jestem!



Pędzle do makijażu 
Piękne pędzle, nie pytajcie nawet ile mam pędzli w swojej toaletce! To jest po prostu uzależnienie. Praktycznie za każdym razem kiedy mam możliwość zamawiam inny wzór. Są świetne, mimo włosia syntetycznego wszystkie produkty rozprowadzają się świetnie, a co ważne.. Wyglądają świetnie! :)




Bluzka, na którą chorowałam bardzo długo. Po prostu czekałam na zamówienie i na mój powrót, aby ją przymierzyć. Niestety okazała się trochę za mała. :( Noszę ją, jednak 2cm więcej i mogę się z nią pożegnać. Niestety to mój błąd, zamówiłam tak jak zamawiam w Polsce. Moja rada - rzeczy zamawiajcie rozmiar większe. 




Miałam duże wątpliwości, gdy zamawiałam bikini, ponieważ z rozmiarami bywa różnie. Tak jak z bluzką tutaj jest podobnie. Bikini jest piękne, jednak z wielkim bólem serca musiałam podarować je mojej siostrze, na której leży idealnie! :)



8 komentarzy:

  1. Mam pytanko, jak długo idzie paczka od ZAFUL?
    Pędzle są prześliczne!
    Pozdrawiam

    https://wglanachprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pędzle :)
    I piekna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są super ;) Lubię ten sklep.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale odjechane pędzle! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam, że te pędzle są dosyć kiepskie... podobno wypada dużo włosów przy używaniu, czego ja nie znoszę.. ale fakt, wyglądają obłędnie! 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  6. A greatly written article.
    You wrote it well. Great job.
    I also write a web site called: http://shorte.one/hm8mI3pT
    Your fan. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis :) Fajne bluzki znalazłam na stronie Leyraa. Mają taki ogromny asortyment i wybór, że ciężko uwierzyć i pomimo tego, że początkowo bałam się o jakość ich bluzek, to są bardzo porządnie wykonane, bo przecież bluzka musi być wygodna i dobrze się nosić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia