czwartek, 15 sierpnia 2019

Moja super trójka od WIBO | Drogeryjne dobrocie

Cześć kochani! Kolejna dłuższa przerwa spowodowana pracą za mną, a przez dwa miesiące uzbierało mi się sporo nowości w kosmetyczce. Postanowiłam zacząć z tak zwanej ,,Grubej rury" i pokazać Wam cudeńka, perełki, po prostu trzy skarby od Wibo.



Bronzer to absolutna podstawa w makijażu, a Wibo sprawia, że dla mnie to właśnie ich produkt jest ze mną od długiego czasu i tak na pewno pozostanie. Odcienie są boskie, trwałość? Po całym dniu bronzer wygląda u mnie jak dopiero co nałożony! :) Jestem przekonana, że nie tylko u mnie jest numerem jeden.. :) Więcej o tym świetnym bronzerze napisałam w poście o mojej top 9 KLIK




Z natury mam ciemne brwi i gdy wychodzę tylko na miasto lub po prostu maluję się na codzień to staram się ich nie malować, jednak gdy chce aby mój makijaż był "pełniejszy" biorę pomadę od Wibo i podkreślam je. Przyznam się, że około rok temu kupiłam tę pomadę w odcieniu.. Dark brown. Czemu? Bo MAM CIEMNE BRWI! Gdy jej użyłam totalnie się zniechęciłam, jednak postanowiłam spróbować z jasnym kolorem i jest on świetny.




Ostatnią perełką jest nowość, o której myślę słyszał każdy, puder Wibo Mood Loose Powder. Jest to sypki puder, który u mnie sprawdza się znakomicie. Miałam problem ze znalezieniem pudru i powiem szczerze kupiłam go nie spodziewając się szału, ale jestem miło zaskoczona. :)



Szybki post, a na dzisiaj w nim to tyle. Zapraszam na kolejną drogeryjną markę i moją super trójkę, która pojawi się w najbliższym czasie. 



Zapraszam do siebie.





20 komentarzy:

  1. O pudrze i bronzerze słyszałam już bardzo dużo, ale nie miałam okazji ich wypróbować. Za to pomada, jest najlepsza na świecie! Uwielbiam ją i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać jej na nic innego ;)
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te kosmetyki znam, chociaż nie miałam okazji testować pudru. Na niego mam dużą chrapkę, więc prędzej czy później z pewnością się skuszę :D Pomada jest rzeczywiście super, a bronzer nieźle napigmentowany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają rewelacyjnie a szczególnie bronzer.😇 dzięki za recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, dzięki! <3 Z pewnością wypróbuję pomadę do brwi. Do tej pory malowałam je cieniami i jestem bardzo ciekawa jak zadziała pomada. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo słyszałam o tej pomadzie! Wiele osób mi ja polecało i mimo ze również mam ciemne brwi i nie maluje się na codzień chyba się w nią zaopatrze, żeby na jakiejś imprezy mieć pełniejszy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tych produktach, ale nie miałam okazji używać żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  7. they look so amazing, I wanna try each of them!

    http://www.waitmarinawho.com/2019/08/second-time-around-in-busan.html
    - Marina W

    OdpowiedzUsuń
  8. Marke wido znam i bardzo lubie ale zadnego z tych produktów akurat nie uzywałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki Wibo. Mam od nich tusz do rzęs, który świetnie się u mnie sprawdza :) Z chęcią zakupię też tę pomadę do brwi :) Choć mam je naturalnie ciemne lubię od czasu do czasu je jeszcze bardziej wypełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Wibo, mają genialne kosmetyki i stosunkowo niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą pomadę z wibo, a pudru muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomada jest super, ale szybko mi zasycha :(
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie testowałam zaprezentowanych produktów! :)
    Ufam marce Wibo, myślę, że zakupy to kwestia czasu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam markę, ale tych produktów nie używałam. Puder chętnie wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten puder i z pewnością niedługo będę o nim pisać, sprawdza się w miarę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kupić ten bronzer, ale wkoncu zdecydowałam się na czekoladkę z Lovel, też jest dobra. Też mam ciemne brwi, mówisz, że lepiej wziąć jasną? Pewnie bym nie wiedziała i bym wybrała ciemną. Chociaż, czesto przed kupnem kosmetyki czytam opinie w internecie ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! Do you have any tips for guys on how to dress well on his 30s pls?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia