wtorek, 3 listopada 2020

Najlepszy drogeryjny podkład za kilkanaście złotych!

 Cześć kochani. Przychodzę do Was z krótką, ale treściwą recenzją podkładu, który nabyłam przez przypadek - na próbę już jakiś czas temu. 2w1, czyli korektor i podkład od firmy Eveline cosmetics, który kosztuje kilkanaście złotych, a spełnia swoją funkcję w 100%!


Podkład Selfie time jest ze mną od ponad 3 miesięcy i po takim czasie mogę bez zawahania powiedzieć, że jest to najlepszy podkład jaki miałam. Firma eveline obiecuje nam efekt 2in1, co po części jest prawdą. Podkład daje idealne krycie, a na dodatek super wygląda na twarzy. Kupiłam go tylko dlatego, że kosztował 9,99 i chciałam go mieć "na wszelki wypadek" oraz na próbę. 
Podkład jest dostępny w 6 odcieniach, dla mnie na ten moment odcień nr. 3 - Vanilla jest idealny. 




Producent obiecuje nam efekt 2in1, tzn. podkład oraz korektor w jednym. Ja osobiście nigdy nie używałam podkładu pod oczy. Zapewnienia firmy eveline też niestety mnie do tego nie przekonają, ponieważ uważam, że jest to za ciężki produkt pod oczy, jednak uważam że efekt 2in1 jest zachowany w 100%. Krycie jest świetne, a to jest dla mnie bardzo ważne. 
W pełni się zgadzam, iż podkład nawilża, ponieważ po każdym użyciu nie czuję przesuszenia skóry, a suche skórki nie są widoczne. 
Dodatkowym atutem jest to, że podkład jest dostępny w bardzo dobrej cenie w Rossmannie, więc jest łatwo dostępny. 




Jeśli nadal szukasz podkładu, który:
-kryje, 
-nie wysusza, 
-jest wydajny 
oraz jest po prostu dobry polecam sprawdzić ten - Selfie time od firmy Eveline cosmetics. 

Post krótki, ale treściwy - i taki miał być. 

A ja zapraszam Was na mojego prywatnego insta klik 
Oraz na insta mojego butiku, który już w krótce rusza! klik VESKA.BUTIK 
Facebook fanpage Veska butik facebook




4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia