wtorek, 3 października 2017

Rossmann -49% / -55%. Październik 2017

Już kolejny raz powraca do nas kultowa akcja Rossmanna "-49%, dla klubowiczów -55% przy zakupie minimum 3 produktów". Już 10 października 2017r. możemy rozpocząć kosmetykowe szaleństwo! Potrwa ono 7 dni. Dzisiaj pokaże kilka nowości od rossmanna oraz na co warto zwrócić uwagę. Zapraszam! 


BAZA

Osobiście polecam bazę od Max Factor, która u mnie się sprawdziła. Cena jest dosyc wysoka, jednak na promocji mnie zadowala! :)

Max Factor, All Day Primer, baza pod podkład


PODKŁAD

Tutaj podam dwie propozycje.
Na pierwszy ogień idzie podkład od Bourjois, który był, jest i chyba będzie hitem jeszcze długo! :)



 Następny w kolejce jest podkład od L'Oreal Paris. Ma kilka kolorów, dopasuje się do każdej cery.

L’Oréal Paris, Infallible 24H-Matte, podkład matujący



KOREKTOR


Zupełna nowość premiera, na którą warto zwrócić uwagę. Nie mam go jeszcze, ponieważ akurat z tym zakupem czekam na promocję, jednak zapowiada się fajnie! :)

Maybelline, The Eraser Eye, korektor




ROZWIETLACZ


Moim zdaniem strzałem w dziesiątkę jest rozświetlacz w stick'u. Wygodne, poręczne opakowanie oraz łatwa aplikacja. Efekt świetny! :)

Maybelline, Master Strobing Stick, rozświetlacz w sztyfcie

KONTUROWANIE

Kredka do konturowania także wygodna aplikacja, możliwy wybór koloru co jest dodatkowym plusem.

Maybelline, Master Contour V-Shape, kredka do konturowania twarzy


TUSZ DO RZĘS

Ostatni już kosmetyk prezentowany dzisiaj przeze mnie to tusz do rzęs od Maybelline. Cena i bez promocji zadowala, pogrubia i jest bardzo fajny! :)

Maybelline, Lash Sensational, tusz do rzęs, intense black





Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na 10 październik i wyruszenie na łowy! Jakie są wasze typy na zakupy? 

Zapraszam do siebie 
Instagram wmuchiewicz klik


15 komentarzy:

  1. Szkoda ze mnie nie bedzie:( kupiła bym zapas podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne produkty. ja bym chętnie się zaopatrzyła w jakiś porządny tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie udało mi sie skorzystac z tej promocji ;) Ale slyszalam ze niezle tlumy w Rossmanie w takie dni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, uwielbiane przez wszystkich rossmanowe -49% czas zrobić zapasy i w końcu zaopatrzyć się w jakiś dobry podkład :')

    OdpowiedzUsuń
  5. ja teraz nie kuszę się na nic :D Wszystko mam więc zdecydowanie sobie odpuszczam tą promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor z Maybellin również mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten korektor z Maybelline był już wszędzie na yt, mam nadzieję, że będzie odpowiednio jasny kolor i uda mi się go upolować 🔥

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki nie dla mnie ale na prezent dla dziewczyny idealny by zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że tak jak ja stawiasz na kosmetyki z Maybelline <3 Dla mnie najlepsza marka! Sama planuję kupić tylko nową paletkę Wibo Modern i paletkę Maybelline The Rock Nudes, bo tylko jej brakuje :D
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/10/vlog-suwaki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczekuję na tę promocję i na mojej liście już jest kilka kosmetyków z Twojego bloga! :) Daj znać po zakupie, jak sprawdza się ten korektor, bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę doczekać się tej promocji. Nie znam produktów, ale chciałabym wypróbować masakrę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja planuję kupić jakiś puder, zobaczymy co jeszcze wpadnie w moje ręce + bardzo ładny nagłówek :)

    Wspólna obserwacja?
    Jeśli tak, daj znać u mnie :)
    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się nie mogę doczekać i powoli przygotowuję swoją listę!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj uwielbiam takie promocje w rossmannie ! Z pewnością się wybiorę ! :)
    MIŁEGO DNIA,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia