niedziela, 1 października 2017

Zamówienie - Zaful 2

Wracam po miesięcznej przerwie, akumulatory naładowane, więc dzisiaj na piękny początek miesiąca pojawia się nowy post! Duże zamówienie z 4 sklepów, dzisiaj jednak pokaże jakie perełki przybyły od Zaful (klik). Myślę, że nie ma co przedłużać, ZAPRASZAM! :)

Zaczynam od rzeczy, która jest strzałem w dziesiątkę. Koszulka z pięknymi, modnymi kwiatami.  Znajdziecie ją pod tym linkiem---> KLIK. Co tu dużo pisać, jest modnie, wygodnie, dobrze! :))





Piękne okularki, które o dziwo we wrześniu także się przydały! Piękny minimalystyczny wygląd nadaje im fajną nietypowość! :) Znajdziecie je tutaj KLIK



Piękne pędzle ombre opisywałam we wcześniejszym poście KLIK, teraz pokaże minimalistyczne, czarne. Świetnie mi się ich używa, jakość bardzo fajna. Znajdziecie je tutaj KLIK



W ciągu dwóch tygodni pojawią sie trzy pozostałe posty, zapraszam serdecznie!

Mam dla Was super kupony rabatowe! Może wykorzystacie podczas zakupów na Zaful?

Kupujesz za 30$ płacisz 27$
Kupujesz za 50$ płacisz 45$
Kupujesz za 80$ płacisz 72$ 
Kupujesz za 100$ płacisz 90$...

Rosegal: ECHOM02
Gamiss: ECHOM03
SammyDres: ECHOM04
Dresslily: ECHOM05

Zapraszam do korzystania! :)

Mój snap: Muchiewicz0
Instagram: wmuchiewicz

11 komentarzy:

  1. O bluzka bardzo ładna. A co do okularów to je miałam tak samo jak moje 2 przyjaciółki, ale się rozwaliły - zza dobrego materiału to one nie są.
    A pędzelki mi osobiscie super się spisały.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta koszulka jest świetna, sama ja pare razy oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bluzeczka totalnie w moim stylu, ale okulary też mają swój urok :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, ale moje koty i te kłaki...
    Czy jest biała wersja?
    I jak z przepuszczalnością powietrza :P?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna ta bluzeczka :) czarna klasyka plus ta oryginalna apliakcja z kwiatów. To mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bluzeczka. Czarna klasyka plus oryginalna aplikacja z kwiatow. To mój styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza bluzeczka jest genialna- a ten hafcik idealnie podkresla kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej właśnie bluzki już daawno szukałam, z podobnym zdobieniem konkretnie w tym miejscu widziałam tylko swetry więc w końcu znalazła m ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia