sobota, 30 grudnia 2017

Fajne rzeczy ~ Grudzień

Cześć kochani! Od razu przepraszam za moją nieobecność w czasie świąt jak i przed nimi, niestety miałam dużo na głowie, ale już do Was wracam. Dzisiaj post dzień wcześniej niż zawsze, pokaże Wam kilka moich perełek ostatniego miesiąca.
Na pocztąek świeżo zdobyta koszulka zakupiona w Sinsay. W galeriach panuje teraz wielki szał wyprzedaży, musiałam skorzystać, bo nie byłabym sobą. Wzięłam rozmiar XL, ponieważ ja osobiście lubię luźniejsze koszulki. A Wy? Wolicie jak koszulka jest luźna, czy raczej przylegająca? :)

Na drugi ogień idzie mój piękny prezent osiemnastkowy, a mianiowicie zearek od Daniela Wellingtona. Minimalistyczny i fajny, bardzo mi się podoba tym bardziej, że lubię zegarki i mieć je na ręce. 


Trzecią perełką jest także świeżo nabyty podkład od  firmy Catrice. Wzięłam oczywiście najjaśniejszy odcień, ponieważ taki jest dla mnie najlepszy i najbardziej mi odpowiada. Polecam każdej z Was, jest świetny! :)


Płynny rozświetlacz kupiłam na próbę, postawiłam na ten od Revolution. Użyłam dwa raz i jak dla mnie jest super. A Wy, miałyście któryś z odcieni? Jakie są wasze wrażęnia? :)



Długo nie mogłam znaleźć dobrego płynu do demakijażu, już kilka miesięcy temu kupiłam płyn micelarny od garniera, używam do dzisiaj i jest to mój zdecydowany ulubieniec. Jak narazie nie mam zamiaru zamieniać na żadne mleczko, czy inny rodzaj płynu. 


Ostatnią perełką tego miesiąca jest gazeta, która gości u mnie dosyć często, po ostatnim głośnym incydencie na instagramie z udziałem redakcji miałam pewne wątpliwości, jednak jest kilka fajnych artykułów, które są warte przeczytania. 



I takim to akcentem kończę ten rok na blogu, nie był on wyśmienity i bogaty w posty, jednak pierwsze moje postanowienie w nowym roku to zająć się lepiej blogem. Życzę Wam w tym nadchodzącym już wielkimi krokami samych dobrych rzeczy i przedewszystkim zdrowia na przyszłe lata! :) Do zobczenia w przyszłym roku!!! :D

Zapraszam do siebie serdecznie, wleciało kilka nowych postów i zdjęć <3
INSTAGRAM (KLIK)
DRESSCLOUD (KLIK)
SNAPCHAT: MUCHIEWICZ0

26 komentarzy:

  1. Też mam ten podkład Catrice jest świetny :) Luźność koszulek w sumie zależy od sytuacji, do której ją zakładam, więc pod domu luźniejsze, a do ludzi raczej dopasowane :) Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegarek jest śliczny, bardzo w moim guście! No i koniecznie muszę wypróbować ten podkład :) jeśli chodzi o koszulki to zdecydowanie luźne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka świetna :D ! Muszę taką mieć :D a zegarek cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę same perełki. ja z Catrice mam korektor, cudowny jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zegarek! ja również uwielbiam luźne koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zegarek! A koszulka jak najbardziej w moim stylu haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zegarek, uwielbiam minimalizm.
    always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny zegarek. A swego czasu czytalam Joya dosc regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy! Koszulka po prostu mega :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna koszulka! Tego płynu z garniera niestety nie bardzo lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka świetna, szczególnie mając na uwadze to, że 90% ludzi w styczniu zacznie dietę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam tą koszulkę , jest świetna! :)
    Zegarek klasyczny , ale ładnie się prezentuje.

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek i t-shirt mega <3
    Rowniez obserwuje kochana. Buziaki :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wole przylegające koszulki ale zegarek nosiłabym taki sam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszulki wole luźne, ale nie kupuje już w Sinsay, bo bardzo szybko robią się takie „szmatkowe” :( a zegarek jest przefantastyczny! Mam ten model z brązowym paskiem i jestem bardzo zadowolona, pasuje do każdej stylizacji ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący post. Słabo znam się na damskich kosmetykach, ale super zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek Wellingtona jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest koszulka, sama bym ją chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Luźne koszulki jak najbardziej
    Zegarek jest genialny !
    Podkładu muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rzeczy naprawdę ;)
    Nad podkładem z catrice się zastanawiałam, ale nigdy nie ma mojego odcienia, więc raczej nie wypróbuję hehe, koszulka super <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wpis!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia