niedziela, 7 stycznia 2018

Zamówienie od Zaful

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami od firmy Zaful. Oczywiście przesyłka jak zawsze szybko do mnie przyleciała, całe szczęście była przed świętami co bardzo mnie cieszyło!







Piękna bluza z naszywanymi różami jest już moja! Choruję na takie bluzy, musiałam ją mieć. Wzięłam rozmiar M, który pasuje idealnie. A Wy? Lubicie takie bluzy? :)






Piękny top koronkowy, który jest jak dla mnie akurat. Zawsze taki chciałam mieć, chociaż nie wiem czy odważę się go założyć. Jednak wygląda świetnie i mogę Go polecić każdej z Was.





Oczywiście ja jak to ja zawsze muszę wyposażyć się w nowe pędzle, często je zmieniam i mam już dosyć dużą kolekcję, jednak staram się ich nie używać po kilka miesięcy. 





Nie byłam co do niej przekonana, jednak jak przyszła i ją założyłam bardzo mi się spodobała, jest wygodna, a do spodni z wysokim stanem świetnie pasuje.





Zegarek zamówiony z ciekawości, dosyć fajny i wygodny. W takich zegarkach lubię to, że żaden nigdy mi się nie zatrzymał, działa i działa.. :)





Na dzisiaj to tyle, wyczekujcie kolejnych dwóch zamówień! :)

Zapraszam do siebie
INSTA KLIK

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zamówienie. Ta koronkowa bordowa bluzka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza najbardziej mi się podoba :) Bardzo lubię motyw naszywek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka koronkowa jest ekstra :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza i pędzelki mnie urzekły. Jejku jakie śliczne ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze jestem ciekawa czy azjatyckie ubrania dają radę na dłużą metę czy są jednorazowe, bo wyglądają naprawdę fajnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza świetna jest, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochana w bluzie i topie! Cudeńka dwa!

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no zamówienie bardzo fajne! Podoba mi się :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te pedzle :) uzywam ich jako dodatek do zdjec :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia