środa, 24 stycznia 2018

Kredki do ust od Rosegal - Czy warto?

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem, który planowałam od bardzo dawna. Kilka dni temu przyszła do mnie paczka od Rosegal, w której znalazłam między innymi kredki do ust. Wybróbowałam każdą z nich na ustach, chciałam sama przekonać się, czy jest to HIT, czy może KIT. 


W zestawie jest 12 pomadek. Gdy otworzyłam opakowanie i spojrzałam na kredki bez próbowania jak wygląda kolor pomyślałam 'O nie, 4 takie same kolory?'. 4 kredki są do siebie tak podobne, wyglądają jakby były takie same. Dopiero, gdy każdy kolor po kolei wypróbowałam i zobiłam kreskę na dłoni zobaczyłam, że są to zupełnie inne odcienie. (zdj. 07,08,09,10)
Moje 2 ulubione kolorki to 07 i 08. Co do samych kredek trzymają się świetnie, myślę że jak za taką cenę 7-8 godzin bez poprawek to bardzo dobry wynik! :) 
Niestety kolor 12 nie przypadł mi do gustu wcale. Jest on po prostu pomarańczowy. 11 także jest podobnego odcienia. Kolor 03 to typowy róż, który jak dla mnie jest za odważny.

A Wam które odcienie przypadły do gustu? 
Może się skusicie? Odsyłam Was do nich! :) 







Zapraszam Was na mojego instagrama, który właśnie zyskuje nową twarz. Najnowszy post już niebawem. 

20 komentarzy:

  1. Super się prezentują te kredki! :) Uwielbiam wszystkie produkty do ust, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny zestaw tych kredek, kolory wyglądają ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują a kolory wydają się jak najbardziej wpadające w mój gust, szczególnie kolory nude, bardzo ładny wygląd bloga ♥☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory, ale ja i tak bałabym się kosmetyków z Chin...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają tw kredki, kolory prezentują się super. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane, jak na tak niska cene wydaja sie fajne :)

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. za tą cenę można zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 oraz 5 to zdecydowanie moje kolory, ale nie używam kredek do ust. Za to kosmetyki z Chin mi niestraszne. Miałam już świetny tusz do rzęs i kilka całkiem fajnych zestawow cieni. Za to jedna szminka tak mi wysuszyla usta że aż bolało... A miała być pomadka nawilżająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. o, to jest coś w co powinnam się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory prezentują się naprawdę dobrze, ale ja boję się kosmetyków pochodzących z Chin ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory ♥️ Ja mam dwie pomadki z chin i Też o dziwo bardzo fajnie trzymają się na ustach :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  12. 05 i 06 to piękne kolorki :* ludzie myślą że jak z Chin to będą się słabo trzymać. Lakierów do paznokci nie polecam zdecydowanie, ale te pomadki niczego sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ile kolorków :D najbardziej podobają mi się te od numeru 6 do numeru 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są super! A ten pomarańcz faktycznie też nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają piękne kolorki, są rzeczywiście piękne! <3
    Najbardziej podoba mi się 6 numerek!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pięknie się prezentują,kolory ciekawe,ale ja coś się boje z Chin zamawiać :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. I LOVE APPLE PRODUCTS
    Great article. Vey good and nice it is vritten.
    Keep up the good work.
    http://bit.ly/ttttttsdf

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezły zestaw, z chęcią zapoznam się z ofertą sklepu! :)
    Wszystkie odcienie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super kredki, najładniejszy odcień 07:)

    OdpowiedzUsuń
  20. daythammynet
    Class College Education training Beauty teaching university academy lesson  teacher master student  spa manager  skin care learn eyelash extensions tattoo spray

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia