poniedziałek, 12 lutego 2018

Zamówienie od Rosegal/Dresslily #3


Hej kochani! Przybywam do Was z nowym postem, który jest już u mnie rutyną na blogu. Często mam okazję zamówić coś ze strony Rosegal, czy Dresslily. Dzisiaj kilka rzeczy, które  wydawały mi się fajne i takie są! 

Postanowiłam zamówić dwie paletki na próbę, pierwsza wydawała mi się, że będzie sypka. Zdziwiłam się jak zobaczyłam, że są to kremowe cienie. Zaskoczyło mnie to, jestem nimi oczarowana! :)






Druga paletka także mnie zaskoczyła, jest świetna! Mat i kolorki perłowe super współgrają ze sobą. :) Mogę z całego serca każdemu ją polecić <3  







Nad tym portfelem myślałam już bardzo dawno, aż wreszcie się zebrałam i zamówiłam. Kwiat porządany przez prawie każdą kobietę mnie uwiódł. :)






Zamówiłam także etui do mojego poprzedniego telefonu, bo niestety, gdy już zamówiłam zmieniłam telefon. Etui jest do Samsunga s7, niestety będzie leżało i się kurzyło. Jednak zamówię takie same do mojego obecnego telefonu. <3






Ostatnią rzeczą jest kosmetyczka, której mi brakowało. Jest mała i poręczna, te które mam są zazwyczaj duże, ponieważ mam bardzo dużo kosmetyków. 




Na dzisiaj to tyle, a ja zapraszam Was na mojego insta w nowej odsłonie! 

19 komentarzy:

  1. O kurcze bardzo brokatowe te paletki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te paletki, aż sama z chęcią bym je przetestowała. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza paleta wygląda obłędnie! Moje kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mam jakiś opór do paletek i innych kosmetyków z takich stron
    Ale myślę ze wszelkie kosmetyczki portfele i casy to świetny pomysł -o wiele niższe ceny niż u nas

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory miałam stamtąd jedną paletkę. Te dwie bardzo mi się spodobały i przy kolejnym zamówieniu kupię je na pewno. Są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie prezentują się te paletki! świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cienie Foccalure pięknie wyglądają! Koniecznie pokaż je na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ten brokat jest mega! Paletki supe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo jeju <3 Uwielbiam przeróżne palety cieni.. ale ta jest wspaniała,ma cudowne kolorki. Nie da się wspomnieć również o genialnym portfelu... chyba skuszę się

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post dear, beautiful ooutfit ♥
    I'm following you, visit my blog :)
    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka jest cudowna, chyba sama muszę sobie taką sprezentować ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam podobne cienie i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te brokatowe cienie :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na walentynki kupiłem w sephorze, nie dla siebie oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no rewelacyjne zamówienie! :)
    Ahhh, jestem oczarowana wybranymi przez Ciebie paletkami, no cóż, mam do nich słabość :D
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tym etui na telefon:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia