niedziela, 11 marca 2018

Tumblr inspirations #7 / Niedzielne inspiracje ♥

Hej kochani! Wiosna zawitała! Naaareszcie, mam nadzieję, że na stałe i pogoda nie zrobi nam już psikusa. Ja w wyśmienitym nastroju przychodzę do Was z jeszcze ciepłym postem i moimi inspiracjami znalezionymi na tumblr. Niedzielny wieczór, herbatka i mój post, zapraszam! <3




  • "To jest jeden z powodów, dla których ludzie zasypiają. Zasypiają, żeby oddalić się od tego, co ich denerwuje."


  • "Trzeba ryzykować, próbować, rzucać się na głębszą wodę."


  • "Milczenie jest złotem - to dureń wymyślił. Milczenie jest tym, przez co się nie układa nam."


  • "Gdy wrócę z niebytu, niezwłocznie oddzwonię."


  • "Bez względu na to, jak źle jest w danym momencie, to tylko moment."


  • "Trzeba wierzyć. Wszystko jest w nas. Cuda też."


  • "Ptak siedzący na drzewie nie boi się, że gałąź się złamie, nie dlatego, że ufa gałęzi, ale dlatego, że wierzy we własne skrzydła."


Na dzisiaj to tyle, życzę Wam udanego tygodnia pełnego uśmiechu i słońca!

Zapraszam Was do siebie <3
Instagram klik





26 komentarzy:

  1. Myślę że niektóre cytaty utkwią mi w głowie. Również mam nadzieję, że to już koniec zimy i wyczekiwana wiosna 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, naprawde inspirują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, trzeci cytat od końca motywujący :)

    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko super pasuje, mega, tylko wstawiaj jeszcze więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywujące :) akurat na moj aktualny stan ducha <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! I motywujące cytaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziury w spodniach są okej. Sama uwielbiam nosić takie spodnie, ale... dziury w spodniach na TYŁKU? To już przesada i wygląda to co najmniej obrzydliwie i niechlujnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! <3
    Uwielbiam takie lekkie posty.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujący wpis. Ciekawe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten piesek na końcu jest taki przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, a cytaty bardzo trafione :D
    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te spodnie z dziurą na pupie :D Ale sama bym ich chyba nie ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedostatni cytat świetny. A psiak na zdjęciu słodziutki 🐶

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne motywujące cytaty i inspirujące obrazki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny inspirujący post - zarówno pod względem wizualnym jak i motywacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam! post w sam raz dla mnie :)

    http://start-afire.blogspot.com/2018/03/paczka-niespodzianka-od-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje, uwielbiam takie posty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje :) Uwielbiam oglądać takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne Inspiracje a cytaty meega! Pozdrawiam, Weronika
    klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne inspiracje! Bardzo mi się podobają - chciałabym robić takie zdjęcia :D

    Zapraszam na mojego bloga -> www.malg0czi.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Super inspiracje ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Love all of it! Nice to meet you.. have a good weekend! Leticia

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba wszyscy jesteśmy już zmęczeni tym zimnem:( Wiosnoo nadchodź!! :*Pozdrawiam

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia