środa, 27 maja 2020

Nowości od FemmeLuxe |2

Cześć kochani. Ostatnio dostałam drugą paczkę od FemmeLuxe i przybywam, aby pokazać Wam co tym razem udało mi się zamówić. Tym razem także kupiłam sukienki, ale postawiłam także na luźne ubrania.
Bardzo lubię luźne ubranie, dlatego gdy tylko mogę zakładam luźne spodnie - dresy. Postanowiłam zamówić Komplet dresowy klik. Wygląda świetnie i tak samo się nosi. Już dwa razy miałam na sobie dresy i są bardzo miłe w dotyku, a co najważniejsze cienkie, przy coraz cieplejszych dniach to duży atut.

Mając czarne musiałam włożyć do koszyka także Siwe klik . Moja szafa jest w trzech kolorach - czarny, biały i siwy, więc nie wyobrażałam sobie nie wziąć także siwych! Mają bardzo wysoki stan, a dla mnie to bardzo duży plus.



Moje inne propozycje dresów:




Tym razem także zamówiłam Sukienkę midi klik jednak w kolorze bordowym. Poprzednia jest bardzo wygodna i fajnie wygląda, a ten kolor jest mi totalnie bliższy. 


Mała czarna to klasyk i musi być w każdej szafie, dlatego także teraz postanowiłam ją zamówić, ale w nieco innym wydaniu. Osobiście wolę, gdy sukienka jest pod szyję, ale ta wyjątkowo przypadła mi do gustu.
Nie mogę znaleźć tej sukienki więc podlinkuje podobną.



Moje inne propozycje sukienek:
Czarna sukienka

Spodobało Wam się coś? Dajcie znać!




7 komentarzy:

  1. Czarny i szary komplet bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne komplety. Mam pytanko czy ten ludźny komplet dresowy będzie nadawał się do ćwiczeń. Mam na myśli takie lekkie ćwiczenia z córką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czarny komplet mi się podoba, sama zastanawiam się czy go nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czarna sukienka... BOSKA :D

    https://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne komplety. Mi szczególnie podobają się zestawy ze spodniami dresowymi. Są idealne na urlop czy weekendowy wypad na rower.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalne ubrania. Przy okazji jeśli chodzi o zakupy to ostatnio trafiłam tutaj: https://7moda.pl/damskie/bluzki-bez-rekawow. Znajdziesz tam oferty z różnych sklepów online w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia