czwartek, 21 maja 2020

Rossmann -55% / Co bym kupiła?

Hej kochani! Promocja w Rossmannie ruszyła kolejny raz, dlatego też postanowiłam pokazać Wam kosmetyki, które są ze mną od lat i sprawdzają się. Przy rabacie -55% cenowo wychodzą podobnie jak w drogeriach internetowych, więc może i ja skorzystam... ;)

Zacznę od klasyku. Podkład Healthy Mix. Uważam, że jest to najlepszy podkład jaki miałam okazję używać. Kilka razy w ciągu dwóch lat szukałam "szczęścia" wśród innych firm, jednak żaden nie spełnił moich oczekiwań. Jedyne co zmieniam to odcień. Zima 51, lato 52/53. Podkład lekki, idealny na co dzień.

KLIK

Cena przed promocją Rossmann: 64,99 zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 29zł.
Cena w drogerii internetowej: ok.25zł.



Podkład L'OREAL Infaillible 24H jest ze mną także stosunkowo długo. Używam go tylko, gdy chce uzyskać lepsze krycie. Uważam, że do użytku codziennego na dłuższą metę mógły być za cięzki dla mojej cery. Mimo wszystko raz na jakiś czas sięgam po niego bardzo chętnie, utrzymuję się długo i jest idealny na imprezy! :)

Cena przed promocją Rossmann: 67,99 zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 31zł.
Cena w drogerii: ok.36zł.

KLIK




Z drogeryjnych pudrów używam tylko Lovely HD Loose Powder. Uważam, że jak na swoją cenę jest bardzo fajnym pudrem. Nie używam go na codzień - wolę Golden Rose - jednak ten jest zdecydowanie na drugim miejscu. :)

Cena przed promocją Rossmann: 17,99 zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 8zł.




Skoro jest podkład, musi być i korektor. Jest numerem jeden, używam go podczas praktycznie każdego makijażu. Świetnie spełnia swoją rolę. Dla mnie najważniejsze jest, aby korektor nie zbierał się i zakrywał moje bardzo widoczne wory pod oczami, ten spełnia swoją rolę.  Nie kupiłabym go w Rossmannie bez promocji, raczej wolę raz na jakiś czas zamówić sobie paczkę z drogerii internetowej, jednak podczas trwania rabatów jak najbardziej się na niego skuszę. 

Cena przed promocją Rossmann: 64zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 29zł.
Cena w drogerii internetowej: ok. 25zł.





Usta maluje bardzo rzadko, ale kiedy już się zdecyduję na ten ruch to sięgam po pomadkę od Maybelline. Posiadam kilka pomadek, a dokładniej 6. 4 z nich są właśnie z tej serii, dwie pozostałe z firmy Golden Rose. Moim zdaniem ta pomadka i ten kolor na ustach wyglądają świetnie, co do trwałości taże nie mam zastrzeżeń.

Cena przed promocją Rossmann: 36zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 16zł.
Cena w drogerii internetowej: ok. 19zł.





Tusz bambi jest dla mnie najlepszym tuszem i dałabym za niego nawet cenę katalogową z rossmanna. ;)
Gdy tylko pojawił się w sprzedaży kupiłam go, ponieważ byłam bardzo ciekawa efektu. Nie zawiodłam się tusz idealnie podkręca rzęsy, ale także je wydłuża. Szczoteczka jest silikonowa, a to mega duży plus! :)

Cena przed promocją Rossmann: 66zł.
Cena po promocji Rossmann: ok. 30zł.
Cena w drogerii internetowej: ok. 28zł.




Aktualnie jestem w fazie poszukiwania fajnego kremu BB, który będzie miał fajne krycie, a tony NIE będą w odcieniach różu.
Znacie coś godnego polecenia? :)

Mam dla Was dodatkowo kilka promocji oraz perełek z Aliexpress w niższych cenach.
Dajcie znać co Wam się podoba. :)
Etui na słuchawki
Piękne kolczyki
Ozdoba na włosy
Etui Iphone


9 komentarzy:

  1. Ostatnka promocja była niesamowita. W tej też już się zaopatrzyłam w kilka potrzebnych rzeczy. Notabene w podkład o którym piszesz również ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie myślałam, żeby sprawić sobie ten puder od Lovely! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar skorzystać z tych promocji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty :)
    Ja obecnie rozglądam się za jakąś nową mascarą.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystam z podkładów które pokazałąs i z tuszu. Również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz od bardzo dawna nie korzystałam z tych promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zaopatrzyłam w tusze od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład Loreal chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy. Zachęciłaś mnie do kupna tego korektora, jakoś nie mogę znaleźć nic fajnego. Czas wypróbować ten :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia